Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 27 February 2013

WW #30 : Haaaa Skodeng!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Amboih bukan main lagi 2 ekor ni...

P/s : Nanti AJ datang skodeng blog korang okay... =D


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

42 comments:

  1. hahaha..semangat yg bawah tolong angkat sebab nak suruh sekodeng.. :)

    ReplyDelete
  2. hahahah! sape la amek gambar ni..pandai pulak kucing ni skodeng eksss

    ReplyDelete
  3. hahahaha...comel je depa ni...=D

    ReplyDelete
  4. tq so much yer bagi link diorang tu.. really appreciate!

    ReplyDelete
  5. Cute tengo anak kucing tu....kedapatan ni skodeng....hehe

    ReplyDelete
  6. amboi ajak geng tu nak skodeng hehe...

    ReplyDelete
  7. hihihi.. jgn lupe skodeng blog deqla jugak tau! :p

    ReplyDelete
  8. ini lah yang dikatakan usaha tangga kejayaan...hahaha

    ReplyDelete
  9. hehe kite tunggu AJ skodeng blog kite :p

    ReplyDelete
  10. Kalau kucing kita pandai macam ni @Sunah Sakura, abislah... =D

    ReplyDelete
  11. Kalau dapat ni kan @nini, memang kena picit2... =P

    ReplyDelete
  12. No worries kak @nea lopah...
    Sharing is caring... =D

    ReplyDelete
  13. Yang tukang angkat tu paling gigih @nuyui a.k.a miss YUI...
    Heheheh...

    ReplyDelete
  14. Sebab tak cukup tiggi nak skodeng @misz_eyza... =D

    ReplyDelete
  15. Sweet gila @Mrs Velentine..
    Cair hati kita yang tengok.. =D

    ReplyDelete
  16. Hahhahaha..
    Betul tu @Azlan Strider....
    Apa yang penting??
    Kerjasama!!! Ehhh... Wonderpet... =P

    ReplyDelete
  17. ni mmg bersungguh ni....hahahha

    ReplyDelete
  18. ahahaha, harap pagar, pagar makan padi..chomel ja kucing2 neh skodeng..hehe

    ReplyDelete
  19. Bekerjasama nk skodeng tu. comey je dua2 nih

    ReplyDelete
  20. @Seneorita Baharin, ni harapkan pagar, pagar tak boleh harap...
    Hahhahahahah..

    ReplyDelete