Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 5 February 2013

Silap Mata Yang Benar-Benar SILAP!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Korang mesti penah tengok silap mata kan????
Ataupun nama saintifik nya "magic"...
Alaaaa... Kerat orang, hilangkan orang, tukar manusia jadi burung dan macam-macam lagi......
Selalunya yang buat silap mata ni pasti mampu memukau ramai orang..
Tapi kali ni AJ nak cerita pasal silap mata yang benar-benar silap...
Kejadian ni berlalu beberapa tahun lepas.....
AJ pun takde dengar pasal ni sebenarnya..
Tapi semalam bila kakak AJ tunjuk video tu, AJ cuba google..
Tak jumpa detail dan nama-nama orang yang terbabit......
Kesahihannya wallahualam......
Yang pasti bukan dalam Malaysia.....
Ini merupakan 1 kesilapan yang paling besar dalam dunia silap mata.....
Sebelum tu jom tengok dulu video ni....


Nampak tak apa yang silap???
Sepatutnya kepala tu diganti dengan kepala patung...
Tapi akibat masalah teknikal mungkin, perempuan di dalam box tu tak sempat bertindak....
Akibatnya......
Tak pasal nyawa melayang......

Kejadian ini berlaku di hadapan beribu-ribu penonton dimana Ahli Silap mata tanpa sengaja telah memotong pembantu yang merupakan isterinya sendiri sehingga terbunuh.....
Menurut pengulas video, si isteri cuba memberikan isyarat menandakan beliau belum bersedia, malangnya bunyi muzik latar dan gergaji elektrik yang bising menyebabkan ahli silap mata tak perasan akan isyarat tersebut....
Penonton mungkinlah tak tau apa-apakan.. Ingatkan perempuan tu duk buat gimik...
Sekali.... Zaaaaassssss........ Memancut darah......
Kan dah terpotong......
Mangsa mati di tempat kejadian......
Apa berlaku seterusnya???
AJ pun tak tau.......  Yang pasti semua yang terlibat dalam persembahan ni pasti trauma....

Lepas ni tak payahlah tengok silap mata nak kerat-kerat orang ni...
Silap-silap terkerat macam ni, apa pun tak dapat..
Jom pakat ramai-ramai tengok silap mata tukar duit ke, daun terup ke..
Sah-sah selamat... =D

P/s: Ajal Maut Tak Kira Tempat!


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

17 comments:

  1. dah tengok dah video nih hehe,, cantik header :)

    ReplyDelete
  2. Aah @faridah nazurah..
    Terbayang macam mana azablah perempuan tu mati.....
    Dia sedar pulak tu masa kena tu....

    ReplyDelete
  3. Tak berani buka dan tengo...cukup baca dah tau mmg ngeri....

    ReplyDelete
  4. Jangan tengok kak @Mia Kassim..
    Tapi sebenarnya tak ngeri sangat rasa AJ....

    ReplyDelete
  5. Kesiannya.. Baru je tengok video ni, ish3..

    ReplyDelete
  6. huhu....rasa ngeri plak...

    mau trauma nie...

    ReplyDelete
  7. Tu la @Sally Yatiey..
    Akak pun baru tau pasal video ni...
    kesian sangat....

    ReplyDelete
  8. Depan mata tu @C.M.A @ CikMoonAdnan..
    nak pulak husband dia yang "ter"potong tu...

    ReplyDelete
  9. ada tengok vdeo ni..errrgghh, ngeri pula rasa..tak pasal2 nyawa melayang kan..

    ReplyDelete
  10. err..tak berani nur nak tgk...
    takutttt...

    ReplyDelete
  11. Kesian dia kan @Mimie Najib.....
    Azabnya mati tu....

    ReplyDelete
  12. AJ sampai terbayang2 gak malam tadi @Cik Nur..

    ReplyDelete
  13. Giler la.. Scary!!! Nk tgk la sat lgi kt youtube. Seram lak AJ citer.

    ReplyDelete
  14. Ok da tgk.. Gle la. Arghhhhhhhhhhhhhh.. Speechless

    ReplyDelete
  15. Seram @nanieybarnieylurviey...
    Tapi dalam masa yang sama kesian...
    Dia nampak maut dia macam mana...

    ReplyDelete