Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 4 February 2013

SABAR Itu Ada Batasnya...


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Korang mesti faham dengan istilah SABAR kan??
Tapi ada yang terlupa....
Kita ni manusia.... Sabar tu ada batasnya.....
Takkan dah berjuta-juta kali dipijak kepala kita nak sabar..
Takkan dah berbillion-billion kali di herdik, dihina dan dicaci maki kita nak sabar dan berdiam diri...
Itu bodoh namanya..
Membiarkan orang lain sewenang-wenangnya melakukan apa yang mereka suka terhadap kita...
Kalau nak sabar pun, biarlah bertempat dan tengoklah keadaannya kan....
Jangan bersikap angguk-angguk, geleng-geleng....
Lepas tu diam dan sabar....
Ingat ye, ada masa kita boleh sabar...
Ada masa kita terpaksa hilangkan perasaan sabar tu....
Alhamdulillah... Buat masa sekarang keadaan mengizinkan untuk AJ terus bersabar dengan apa jua situasi..
Tapi kalau sampai 1 masa, AJ dah tak mampu nak sabar...
Jeng jeng jeng.. =P
Kepada sesiapa yang dilanda musibah tu, bersabarlah selagi termampu....


P/s : Ya Allah tingkatkan kesabaranku... =D


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

8 comments:

  1. mohon doa yg sama juga ayue..
    sebab nur rasa..kesabaran nur makin menipis...huhuh

    ReplyDelete
  2. Sama2lah kita sabar @Cik Nur....
    Selagi boleh bersabar...

    ReplyDelete
  3. Kalau dah hilang sabar nanti @Mrs Velentine, baru diorang tau...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..masih juga mampu bersabar AJ..hehe.. kalau mara, mmng meletop..pastu menyesal..hihihi..tu la kdang sy tak suka nak mara2.. ;)

    ReplyDelete
  5. Kalau marah pun tak mendatangkan faedah @Mimie Najib, baik sabar je...
    Tapi tu la AJ cakap..
    Sabar ni berbatas....
    Lama mana pun pasti meletup...

    ReplyDelete
  6. So trueee. Sbr kite ada batasnye.. Moga kesabaran kite menebal kembali :) walaupun realitinye da nipis mcm sekeping kertas

    ReplyDelete
  7. @nanieybarnieylurviey kadang dah senipis kulit bawang je...
    Hehhehe...

    ReplyDelete