Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 4 February 2013

Review Follower Ke-666


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Arini AJ nak buat review untuk follower AJ yang ke-666....
Rasanya ni 1st time AJ review blog orang... =D
AJ ni memang suka sangat nombor 6....
Dalam kad pengenalan pun ada 6 nombor 6...
Mr.JR pun lahir bulan 6...
So 6 ni memang ada kena mengena dan banyak kebetulan dengan hidup AJ la...
Hehehhehhehe... =D
Dan memang tertunggu-tunggu siapa yang jadi follower ke-666 AJ.....
Dan arini AJ dah dapat tangkap beliau...
Dia adalah.......
Jeng jeng jeng.....

Color of Bitt
Jom terjah blog beliau....... =D
Klik je header blog dia....

AJ ni tak pandai sangat nak komnen-komen blog orang ni......
So kalau nak tau lebih lanjut, korang pegi terjah blog beliau ye... =D

P/s : Tahniah!!!! =D

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

12 comments:

  1. Bgsnya dah smpai 666 :)
    Congratz ^^

    ReplyDelete
  2. bila nak review blog adam lak ni.. pisang goreng xdapat lagi nih.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. Tu la @Adam Narzuan....
    Yang Adam buatkan dah melekat dalam blog ye tak...
    Hehheheh... =D

    ReplyDelete
  4. Takdelah ramai mana pun @are_lin@yu..
    Tapi adalah jugak..
    Heheeh... Thanks..

    ReplyDelete
  5. tahniah...;epas ni tunggu 777 pula.. :)

    ReplyDelete
  6. @Cik Nur, AJ tangkap yang 6 je..
    Hehhehe.....

    ReplyDelete
  7. AJ suka nombor 6 @nanieybarnieylurviey....
    Hehhehe.....
    Banyak kena mengena dalam hidup... =D

    ReplyDelete