Blogger templates

Click to Follow...

Sunday, 3 February 2013

Lagi Ahli Keluarga Baru


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Sebelum ni AJ ada buat 2 entri pasal Ahli keluarga baru....
Kalau belum baca, sila klik  Entri 1 dan Entri 2 ni....
Semalam balik dari Cameron, mak dan kaka cakap ahli keluarga baru bertambah lagi....
Terus AJ masuk bilik dan tengok anak-anak baru ni....
Wahhhhh...... Bertambah lagi 4 ekor anak AJ.....
Tapi AJ tengok 2 ekor tu macam agak tak bermaya....
Menyusu pun tak berapa mau....
Tak taulah boleh survive ke tak..
Kalau boleh, Alhamdulillah... kalau tak nak buat macam mana kan...
Yang bestnya, yang ni pun letak anak kat dalam kotak yang sama....
Dahlah ada 12 ekor anak kucing dengan 3 ekor ibu yang share anak......
Macam-macam hal kucing-kucing AJ ni........
Bertambah pening kepala AJ... =D

Yang kecik-kecik tu paling baru.....
Yang lain-lain pulak nampak nak sama besar je semua....
Hehehhehe.. =D
Montel-montel kan....??

P/s : Menjadikan total dari 14 ekor ke 18 ekor......

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

14 comments:

  1. AJ! HUHUH comey sungguh! sangat comey. aduh. kalau umah kita dekat neh dah sue mintak 2,3 eko neh. huhuu sue sekang tak der kucing. bosan sangat2 duk umah huhuhuu

    ReplyDelete
  2. Hehehheheheh.... @luqman zakaria, dulu lagi banyak... =D

    ReplyDelete
  3. @Sue PeLik, mana ada bagi orang pun..
    Sayanglah...
    Hehehheeh...

    ReplyDelete
  4. serius pcl n mamaD tak suka bela kucing...bukan tak suka pd haiwan tu.., mungkin kami tak pandai jaga dan ada alahan bulu kucing pd anak2, tu pasal la kalau balik kpg mamaD kat SP tu masalah 'bad smelt'..terlampau banyak kucing !

    ReplyDelete
  5. Memang aada yang tak tahan @[PCL]..... =D

    ReplyDelete
  6. Hahahhhaa....
    @the malay male, letih jugaklah....
    Sebab diorang cuma makan dryfood...

    ReplyDelete
  7. Comeynyeee.. Gram lak tgk. Kecik2 smueee :) mesti best wat main ni

    ReplyDelete
  8. Dah bulat2 dah @nanieybarnieylurviey....
    Ni pun dah nak keluar kotak.....
    Kalau dah berlari2 sikit baru syok buli.. =P

    ReplyDelete