Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 18 February 2013

Jerebu???


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


KLIK link atas ni ye... =D 


Pagi ni pegi keje berkabus-kabus je pandangan...
Mata pun  pedih je masa atas motor.....
Memula tak perasan pun jerebu ke ape....
Sekali naik je ofis kat tingkat 17 tengok luar dah tak nampak apa.......
Aah lahhhh..... Memang jerebu....
Tapi rasanya sekejap je kot.....
Jerebu ni pun sebab perayaan Chap Goh Meh...
Kan bakar mercun all that semalam.......
Tapi takpelah, dah tu ritual perayaan diorang kan......
So korang semua, take care okay...
Cuaca macam ni memang cepat je penyakit nak hinggap.....
Al-maklum udara tak berapa nak bersih kan..... =D

Non-Edit Pic taken at 8.57 AM

P/s : Tak Syoknya nak jengah keluar tingkap..
Tak nampak apa....


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

14 comments:

  1. yup..tadi waktu otw ke stesen pundah perasan macam jerebu..sampai kat bangsar pun keadaan sama gak...isk..isk..mungkin sebab meteor lalu smalam kot..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. Kalau jerebu ni sekejap je, okaylah kan :D hee

    ReplyDelete
  3. Aah @Sally Yatiey, sebab puncanya firework tu je kot......
    Ni pun dah nampak okay sikit luar tu... =D

    ReplyDelete
  4. takpe,,,hujan dah turun lebat ptg tadi...besok pasti cerah secerahnya.....

    ReplyDelete
  5. ermm...betullah kesan bakar mercun gamaknya....

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah @Remy hazza..
    Hope esok cerah macam selalu... =D

    ReplyDelete
  7. Tu la @Cik Nur...
    Semalam kan memang besar2an kan...

    ReplyDelete
  8. Tapi dah okay dah @Mrs Velentine, sebab bakar mercun besar2an tu...

    ReplyDelete
  9. Kurang seri lak.. Penyakit mula la hinggap sbb buta xnmpk jln. Hinggap kt sesapa yg lemah

    ReplyDelete