Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 4 February 2013

Header Baru


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Tetiba "ter"rajin nak buat header baru......
Tapi biasalah, AJ ni tahap amatur kan...
So kekemasan dalam buat header tu agak kurang sikit..
Tambahan pulak AJ pakai software yang basic je...
Selalunya AJ pakai XiuXiu dan Photoscape...
Kalau nak pakai photoshop, AJ memang tak berapa nak reti......
Pakai trial version aritu pun tunggang langgang...
So apa pendapat korang?????
OK ke KO??


Ni yang lama....
Alamak tak clear pulak......
Copynya ada dalam lappy kat rumah.....

Cherita AyueJean
Ni pulak yang baru......
Macam mana??

P/s : Rasa nak edit overall....
Tapi kepakaran tak berapa nak ada pulak.. =P

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

28 comments:

  1. wahhh, header baru si kawan. cute :D

    ReplyDelete
  2. Thanks kak @Mimi Azirah...
    nanti AJ balik nak polishkan sikit lagi bagi kemas.. =D

    ReplyDelete
  3. Tengah rajin @Nour Adieb... Tukarlah...
    Hehehheeh... =D

    ReplyDelete
  4. comel dikk
    rajin buat ..
    lama2 nanti leh amik tempahan lah kan ;)

    ReplyDelete
  5. Thanks kak @ieda immi..
    Kalau tolong2 orang lain buat tu mungkinlah..
    Kalau nak amik tempahan.... Errrrr tak kot... Hehehhe... =D

    ReplyDelete
  6. cantik dan comel! mcm tuan punya badan jugak! :D

    ReplyDelete
  7. Alamak kak @Sue-Rya Qistina....
    Jangan puji lebih2... Ni dah separa kembang dah ni...
    Hehhehe... =P

    ReplyDelete
  8. susah nak buat header nih.. hehe

    ReplyDelete
  9. wahh cntiknya header baru dia.hehe

    ReplyDelete
  10. nice header ... ^^ dtg dr blog PCL

    ReplyDelete