Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 1 February 2013

Ada Yang Terlupa...


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SALAM SEJAHTERA

Mungkin nampak remeh.....
Tapi kadangkala ada yang terlupa.......
Makanan sampai amik gambar via Instagram...
Kemudian.... NGAP!!!!
Eh nanti dulu.......!!! Baca doa makan dulu okay.....
Insyaallah bertambah keberkatan dalam rezeki yang kita makan....
Kadang AJ juga terkhilaf....

Sumber : FB

P/s : Untuk Diri Sendiri juga.... =D

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

24 comments:

  1. terima kasih kerana mengigatkan hehe..

    ReplyDelete
  2. terima kasih. memang kadang-kadang kita terlupa.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete
  3. Sesama @Nasz....
    Sambil2 ingatkan diri sendiri...
    Ingatkan kawan2 lain sekali... =D

    ReplyDelete
  4. terima kasih ingatkan kami,.. mamaD.

    ReplyDelete
  5. kekadang anak2 ingat kan kita...haha kan, nampak sangat gelojohonya especially masa makan kat luar..

    ReplyDelete
  6. setakat ni, alhamdulillah,...sentiasa ingattt.. :)

    ReplyDelete
  7. huhuhuhu. kadang2 tu bila lapar sangat tuh semua bnda lupa. tapi, tenkius ayu mengigatkan lepas neh ingatkat ayu jer laa masa nak makan. hihihi

    ReplyDelete
  8. bagus igt mengingati sesame kite

    ReplyDelete
  9. Hehhehehe.... @[PCL] okaylah ada yang ingatkan..
    Amboih gelojoh naaa.... =D

    ReplyDelete
  10. manusia mudah lupa...time kasih menginggatkan kami semua hehe

    ReplyDelete
  11. Tu la.... Bismilillah pun tak dan dah kan...
    Alamak @Sue PeLik... sampai ingat kat AJ ni.... Bahaya ni... =P

    ReplyDelete
  12. Terima kasih ingtkan. Selalu nk mkn mmg bca tp da abis tu ckp Alhamdulillah je :)

    ReplyDelete
  13. anak MV selalu baca dua2 ni.hehe

    ReplyDelete
  14. No problem @nanieybarnieylurviey..
    Alhamdulillah pun dah memadai... =D

    ReplyDelete