Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 23 January 2013

WW #22 : Mana BAS Ni????


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Situasi yang selalu berlaku pada pengguna perkhidmatan awam...
Termasuklah AJ....
Hehhehhehehe..... =P


P/s : Penah rasa macam ni?? =P

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

19 comments:

  1. memang rindu sangat nak naik bas awam..., masih teruk lg ke servis dorang AJ ?

    ReplyDelete
  2. pernahhhh..!
    tapi comeilah kucing tu duk gaya gitu..hihh


    hilang stress bila tgk kan...

    ReplyDelete
  3. hahaha. bari jap tadi kwn sue mengalami masalah neh cik ayu! hahaha

    ReplyDelete
  4. Much better la @[PCL]... Tapi kadang2 tu ada jugaklah diorang wat hal...

    ReplyDelete
  5. Memang cute sangat @Cik Nur..
    Siap duduk macam tu lagi...
    heheheheh..

    ReplyDelete
  6. @Sue PeLik itu memang biasa....
    Hehehheeh..
    NMasiblah pengguna perkhidmatan awam ni....

    ReplyDelete
  7. alololo comelnya..ofcoz lah pernah jga..haha

    ReplyDelete
  8. cumilnya la.. nak kemana tuh..?? kikiki

    ReplyDelete
  9. Macam tu la rupa kita agaknya @hazwan hairy kan...
    Hehhehe..

    ReplyDelete
  10. Macam tu la rupa kita agaknya @hazwan hairy kan...
    Hehhehe..

    ReplyDelete
  11. Lama dah tak naik bas awam....huhu

    ReplyDelete
  12. prnh jd gini..lama tgu bas..hehe

    ReplyDelete
  13. Comeynye kucing ni. Pnh skali dua sbb nani x naik bas.. :) zmn student dlu je la.

    ReplyDelete
  14. Naik letih kaki kat bus stop tu kan @are_lin@yu..

    ReplyDelete
  15. AJ selalu naik bas @nanieybarnieylurviey...
    So situasi macam ni biasalah... =D

    ReplyDelete