Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 21 January 2013

Posisi Mana???


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Haaaaa... Bila dah lepas-lepas lunch ni...
Masing-masing sure dah kekenyangan tahap dewa....
Lepas tu yang sure mata pun mulalah dah layu..
Nak-nak pulak arini Isnin...
Makanya ramailah dilanda penyakit "Monday Blues"..
Ye tak??? Tapi monday blues belum datang menjengah AJ lagi..
So bila dah mengantuk, kepala masing-masing mulalah terlentok sana sini...
Tak kiralah kat tempat kerja ataupun kat sekolah kan....
Situasi ni pasti berlaku dekat setiap orang.... =D
Jom semak korang dalam kategori mana???
Selalunya masa kat sekolah dulu lah kejadian ni akan berlaku.....


P/s : AJ nombor 2 or nombor 4!!!!

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

16 comments:

  1. Monday blues saya takde posisi sebab ponteng kelas terusssss... Ahakss

    ReplyDelete
  2. jom join kontes nie...
    http://wawarosli.blogspot.com/2013/01/topup-giveaway-by-fd.html

    ReplyDelete
  3. masih bersemangat di hari Selasa ..no.5, AJ ?

    ReplyDelete
  4. Cik Nur, aQu Mad, Mrs Velentine, nanieybarnieylurviey, izan mama mia, inche hlovate : Wahhhhh... ramainya yang no 6....
    Hehehhehehe..

    combi, wantie : kita geng la....

    the malay male : amboih.... ponteng terus... Hehehe.. =P

    [PCL]: hebatnya tegak je.....
    Hehehhehe....

    Wawa Rosli : Insyaallah... =D

    ReplyDelete
  5. saya2 posisi number 2 adalah wajib! hahaha tak peduli apa cikgu nak kata hehehe

    ReplyDelete
  6. hahaha.. kalo deqla kan trs zzzz... :p

    ReplyDelete
  7. Gaya2 orang rajin tu no 2 tu @Sue PeLik..
    kehkehkeh... =P

    ReplyDelete
  8. Ni mesti @Deqla manjew terus masuk bawah meja ni..
    Hehhhheh..

    ReplyDelete