Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 30 January 2013

Pengaruh TV : Cinta Vlog


ASSALAMUALAIKUM  DAN SALAM SEJAHTRERA


Arini duduk kat ofis sempat AJ melayan YouTube.....
Tetiba ternampak pulak cerita ni...
Rasanya orang lain dah tengok kot...
AJ je yang terlepas pandang....... =P
Cerita ni lakonan  si comel, Wawa Zainal dengan Aliff Aziz......
Wahhhhh.... Ala-ala sweet gitu cerita ni........
Kalau korang belum penah tengok cerita ni, jom layan dengan AJ.... =D
Bestlah..... Suka sangat!!!!
Dan cerita ni ada penampilan khas blogger femes Maria Elena.....


P/s : Cerita Comel....



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

17 comments:

  1. da download da ceta ne....cuba tgk ceta aku,dia & tongsampah..tu pun comel..ada satu gi aku,dia&fb..yg tu xbest..trtdur tgk..hahaha..housemate je yg tgk.

    ReplyDelete
  2. Aku, dia & tong sampah tu sempat tengok dekat2 nak habis je @Eca Dwinky Asha...
    Ok jap lagi balik rumah nak tengok..
    Aku, dia & fb rasa tengok, tapi separuh je.... Hahahhah...

    ReplyDelete
  3. comel eh...
    nanti nak tgklah.. :)

    ReplyDelete
  4. waah itu Maria Elena sudah jadi pelakon meh ? waa hebat maa.. hehe

    ReplyDelete
  5. Hehe. Best citer die.. Adess.. Nak lak ada anne ngn prangai ntah pa pe je. AJ ada tgk si tudung tweet?

    ReplyDelete
  6. dah tengok dh bulan lepas, oklah.. comel.. sebab wawa kan dah mmg comey :)

    ReplyDelete
  7. pernah tgk juga..tp xhabis..suka wawa yg cute tu

    ReplyDelete
  8. Penampilan khas je @aQu Mad... Dalam 3-4 minit gitu... =D

    ReplyDelete
  9. Hahahahha.... @nanieybarnieylurviey, anne yang bikin kecoh...
    Blom lah, AJ jarang tengok TV9...
    Tu yang macam out dated sikit... =D

    ReplyDelete
  10. Pandai diorang pilih pelakon kan @baby comel.. =D
    Jalan cerita dahlah comel... Pelakon pun comel2.. =D

    ReplyDelete
  11. Sila tengok sampai habis @permatabiru...
    Hehehhehe..

    ReplyDelete
  12. yg ni mcm kureng...time tgk tu mcm...ada jgk gini ea cite..hihihi

    ReplyDelete
  13. Hahahhaha... Camtu la nampaknya ceritanya @ayut... =D

    ReplyDelete