Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 22 January 2013

Menghitung Waktu....


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Alhamdulillah..... Selesai segala urusan keje untuk arini..
Leganya perasaan...
Tapi lagi lega bila tak nampak langsung si Mulut PUAKA tu...
Hehehhehe... =D
Wahhh.... Baru-baru masuk dah ada hal ni... =P
Hehehe.... Takdelah, AJ pun malas nak amik kisah pun pasal orang tu..
Dia mungkin kurang kasih sayang dan nakkan perhatian je kot....
So sila tagih dari orang lain yang suka nak melayan kamu tu ye..
Mak tak kuasa NYAH!!...


Tik tok tik tok......
AJ ni tengah menghitung detik dan waktu berlalu......
Bukannya menghitung untuk sesuatu yang istimewa... Tapi hitung masa nak BALIK....
Lepas tu esok keje sehari then lusa cuti...
Hoooyeaaaahhhhh... Hakak suka public holiday....!!
Boleh tidur dan rehatkan kepala otak ni... =D
Balik ni nak berjalan-jalan sekejap dengan Mr.JR..
Nak ngadu pasal mangkuk hayun tu... Kehkehkeh... *kununnya*
Padahal nak pegi berfoya-foya....
Yeee... Dari fikirkan hal yang tak membawa kemajuan pada diri tu kan..
Baik AJ layan perasaan lain yang lebih memberikan manfaat.... Kannnnn..... =D

*THINK POSITIVE, KEEP POSITIVE MIND!*
#OhMyEnglish!

P/s : Mata ni kejap-kejap jeling jam... =P

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

14 comments:

  1. sabar sis..besalaa mulut puaka mmg susah nk tutup..kta mampu brdoa je la semoga Allah beri petunjuk kpd die kan.. :) sama la kte, xsbr nk tnggu cuti..menghintung hari,detik demi detikk..lalalla

    ReplyDelete
  2. mulut puaka ? err.. sape tu?

    ReplyDelete
  3. cket lg..leyh balik la tu..hehhe

    ReplyDelete
  4. :) mungki kurang kasih syg.. Lantak la die. Hrp die ok la tu nnti..

    ReplyDelete
  5. sabar ayue...manusia PHD..biasalah tu.
    jgn dilayan sangat...

    ReplyDelete
  6. @Seneorita Baharin orang macam ni memang nakkan attention je tu....
    Hehehhehe...
    ah lepas geram dah kat entri sebelum ni... So dah calm down....
    Baiklah kita kira cuti kan..... =D

    ReplyDelete
  7. Segender dengan @aQu Mad la ni...
    hehehheheh..

    ReplyDelete
  8. Yang sikit lagi tu la yang rasa lama @combi...
    hehehheh...=D

    ReplyDelete
  9. Harapnya la @nanieybarnieylurviey....
    Harap jugak dia tak meroyan bila orang lain tak terkesan dengan cara dia tu..
    Hehehhhe..

    ReplyDelete
  10. Memang taknak layan pun @Cik Nur..
    Nanti kita pulak yang sakit jiwa.... Hehhehhe..

    ReplyDelete
  11. ayu mnghitung waktu nk blk perlis ni.hehe

    ReplyDelete
  12. Semoga perjalanan selamat pegi dan balik ye @are_lin@yu....

    ReplyDelete