Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 15 January 2013

LELAKI : Walau Apapun STATUSnya...


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Sementara tengah tunggu Mr.JR, memang jadi kebiasaannya AJ tengok gelagat manusia kat sekeliling AJ....
Tapi ada 1 ni yang paling menarik perhatian...
LELAKI!!! Ya lelaki....
Dari pemerhatian AJ, apapun status hubungannya lelaki tetap lelaki...
Baik yang bujang, yang dah berbini, yang dah beranak pinak, duda segala....
Pantang nampak perempuan seksi sikit, ataupun berdahi licin.. Mulalah pandangan tu macam nak telan orang...
Tersenyum AJ tengok seorang lelaki ni tadi...
Bininya tengah nak melangkah naik moto...
Nampak pramugari AirAsia lalu, berpusing kepala menoleh... Sampaikan isteri minta tolongvpun, dia tak sedar...
Nampak AJ duk perhatikan gelagat dia, terus tersengih-sengih....
Nak buat macam mana...
Dah itu memang lumrah dan fitrah lelaki kan...
Hehehehehhe...


P/s : Abang tadi tu... Haaaa... Kan dah kantoi dengan AJ... =P

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

13 comments:

  1. Nasib baik binik dia x perasan, kalau perasan kompen kene ketuk hehhehehe

    ReplyDelete
  2. huhuhu tu kan?? betul cakap AJ tuh! setuju sangat. huhuhu

    ReplyDelete
  3. haha... kira normal la tuh... lain la lelaki minat dkt lelaki... kan2...

    ReplyDelete
  4. Haha.. Lumrah lelaki.. Moga dlm hatinye ada bini die je. Ramai yg curang fantasi zmn skang nih.. Huh

    ReplyDelete
  5. Ambbbboooooiiiiihhhhhh......
    Suka ye @Mohd Lokman Bin Ramli..
    Hehehhe.. =P

    ReplyDelete
  6. Lelaki minat lelaki tu dah tahap bahaya tu @Faizol Dee..
    Lagi something fishyyy...
    hehhhhehh...=P

    ReplyDelete