Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 17 January 2013

Jadi Blogger Jangan SOMBONG!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Tetiba teringat pemilik blog Mr & Mrs Rongoks penah keluarkan ayat ni kat Fb dulu...
AJ setuju sangat dengan dia....
Seminggu ni memang AJ rajin je nak BW kat blog orang lain....
Macam-macam entri yang ada...
Sebelum-sebelum ni AJ BW jugak...
Tapi selalunya kat blog yang biasa AJ pegi je...
Sekarang ni, mana yang AJ nampak.. AJ singgah..
Mana yang AJ suka, AJ komen...
Yup, jadi blogger mana boleh nak sombong-sombong kan???
Dunia blogger ni memanglah besar, tapi pusing-pusing mana pun tetap nampak gerangan yang sama....
So AJ taknaklah menyombong.....
Kang sombong-sombong, siapa nak baca entri kita kan??
Hahhahahha.....
Ehhh??? Perasan tak entri ni macam tetiba je takde hujung pangkal??
Okay, lantaklah... 
Insyaallah ada yang akan faham maksud AJ.....
Heehehhehehhe..
Sebelum meracau dengan lebih tersurat dan tersirat, baik AJ say bubbye dulu... =P

Encik MEOW cakap : "Sombong tak muka saya???" KehKehKeh... =P

P/s : Nak sombong-sombong buat apa???

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

28 comments:

  1. kucing tu bukan muka sombong..tpi muka xcukup kaseh sayang..hihih..

    Ayue xsombonggg...!

    ehem..nur sombong tak..?

    hahaahhaa

    ReplyDelete
  2. Alamak @Cik Nur
    Salah letak gambar pulak....
    Hehehe... Tak sombong pun... =D

    ReplyDelete
  3. btul..sombong bukn dpt duit pun...kih kih kih

    ReplyDelete
  4. betul tu.. Ustaz Azhar pun ada kabo jangan sombong sombong..:)

    ReplyDelete
  5. blogspot ni kecil je... pusing pusing jumpa blogger yg sama

    ReplyDelete
  6. kalo sy sombong sila libas sy oke...huhu slm kenal :)

    ReplyDelete
  7. @Arul Chelsea kalau dapat duit, ramailah yang menyombong... =P

    ReplyDelete
  8. @hafiz hafizol sombong2 kita campak dalam lombong...
    Heheheheheh... =D

    ReplyDelete
  9. Tu la @the malay male...
    Jauh mana pusing pun, tetap akan terjumpa blogger sama... =D

    ReplyDelete
  10. Sekarang gak nak cari benda untuk libas @zila manaf kalau dia sombong2...
    Hehhehehe...

    ReplyDelete
  11. Kucing tu tak sombong tapi macho. hahaha

    ReplyDelete
  12. Macam poyo pun ada @Hayati Buya..
    hehheheehehe.... =D

    ReplyDelete
  13. betul tu..hery smbong x?eh..haha

    ReplyDelete
  14. why so serius?? -- tucing tuuu.. :D

    ReplyDelete
  15. @hazwan hairy sangat sombong...Eh???
    Hahahhaahah...

    ReplyDelete
  16. Putus cinta kot @missmeraa...
    hehhehehe... =D

    ReplyDelete
  17. Kucing tu buat muke mcm pasrah je... :) tp msih comel..

    Betul tu apa yg AJ ckp.. Ssh la if ada yg sombong..
    Nani sombong x???

    ReplyDelete