Blogger templates

Click to Follow...

Saturday, 26 January 2013

I'm Give Up!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Give Up, Give Up dan Give Up!!!!
Segalanya dah AJ buat tapi still tak boleh......
Berjam-jam dah cuba... Tak jugak boleh....
Eiiiiiiiii...... Geramnya!!!!!!!!!!

AJ cuba tukar domain kepada dot my, tapi dari tadi AJ tak berjaya buat....
Semua tutorial AJ dah cuba.....
Tapi tak jugak boleh-boleh....
Rasa macam nak nangis guling-guling je ni....
Dahlah masa register tu, AJ asik dapat email minta payment..
Tapi benda tu dah selesai dah pun....
Sekarang ni, nak tukar domain pulak tak boleh....
Aik??? Dah kenapanya??
Agaknya memang dia taknak bagi AJ pakai domain kot... Heehhehehehe.... =D
Penyudahnya, AJ dah GIVE UP...
Naik malas dah nak cuba lagi.....
Kang tak pasal, naik baran melambung pulak lappy ni...
Hahhhahahahahha......
Nanti-nanti or lain tahun je lah AJ cuba lagi....
Or... Ada sesiapa yang boleh tolong AJ tak???


P/s : Frust!!!

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

6 comments:

  1. Ada probs kot. Sbb nani g blog yg domain dot my td xleh bukak.. Xdpt nk BW dorang.. Xthu la now da ok ke blm

    ReplyDelete
  2. mungkin ada probs, atau kena tunggu sampai 30minit baru ok..

    ReplyDelete
  3. taktaulah , masa pcl tukar kpd hosting dot com...dorang buat sume sampai jd...mungkin ada prblm lain kot.

    ReplyDelete
  4. Salam singgah... tq sb slalu support blog Abe

    http://www.queachmad.com/2013/01/gambar-kemalangan-menyayat-hati.html

    http://quereka.blogspot.com/2012/12/rumah-que-syurga-que-rumahku-syurgaku.html

    ReplyDelete
  5. jangan stress..
    nape xamik yg dot com je...

    ReplyDelete