Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 17 January 2013

Doktor Mengamuk!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Artikel yang menarik perhatian AJ ni pasal sepasang suami isteri yang bergelar Doktor ni...

Jom baca dulu....

Subang Jaya: Berang anaknya ditukar ke kelas lain, sepasang suami isteri masing-masing berusia 40 dan 35 tahun yang juga doktor ‘mengamuk’ di Balai Polis Subang Jaya, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 8 pagi itu, pasangan terbabit turut dilapor memaki hamun dan mengugut pegawai serta anggota polis menyebabkan suasana di balai polis berkenaan kecoh.

Berikutan itu, pasangan terbabit ditahan untuk siasatan lanjut.

Difahamkan, pasangan sama dilaporkan pernah ‘mengamuk’ di sekolah anaknya lebih enam kali sejak 2010 namun berjaya ditenangkan dengan kehadiran polis.


Foto
Pasangan terbabit ditahan, kelmarin.

Bagaimanapun, dalam kejadian kelmarin, polis tidak lagi mampu bertolak ansur dengan pasangan terbabit yang bukan saja memaki hamun sebaliknya mencabar serta mengugut pegawai serta anggota polis di balai polis berkenaan.


Komen AJ

Baru anak kena tukar kelas dah mengamuk bagai....
Kalau pesakit buat hal macam mana pulaklah tindakan Doktor ni....
Haishhh..... Sepatutnya sebagai orang yang bergelar mereka ni kenalah professional....
Bukankah Doktor ni selalunya penyabar dan selalu berfikir mengikut kewarasan??
Entahlah, apalah isu yang mengganggu pasangan ni sampai kena buat kacau di sekolah anak dan di balai polis......
Harapnya lepas pada ni, takdelah lagilah kejadian yang macam ni berlaku.... =D

P/s : AJ belum penah lagi jumpa doktor yang garang-garang... =D


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

13 comments:

  1. salam kenal :) ,, dasat nye doktorni.. ini doktor ke err.. ape..

    ReplyDelete
  2. doktor sakit jiwa kot nie hehehhe

    ReplyDelete
  3. Tu la pasal @aQu Mad...
    menyeramkan...
    Btw, Salam Kenal...

    ReplyDelete
  4. haha dh knpa plak..ada mslh ni kot...bhya!

    ReplyDelete
  5. Yelah kot @cikeyrah..
    Macam psiko gila je... =D

    ReplyDelete
  6. entah pape nth..sbb anak kne tuka kelas nk buat kecoh..profesion bgus.. mama dya ada cite,kt sklh mama dya mengajar pun ada parent sibuk nk tukar kan anak diaorg ke kelas atas..pdhal diaorg tak tahu semua kelas tu sama je..

    ReplyDelete
  7. Agaknya diorang ni tengah tertekan kot @hazwan hairy..
    Tu yang sampai terbawak2....

    ReplyDelete
  8. Cite ni macam ni @dya bunga..
    Diorang tu tak nampak potensi anak memasing...
    Sebab tu bila cikgu buat keje diorang, ada yang tak puas hati..
    Mungkin kat rumah anak nampak bijak.....

    ReplyDelete
  9. Sayang pun berpada2 la @Faizol Dee..
    Sampai amuk2.. Errrr tak masuk akal....

    ReplyDelete
  10. anak dia kena tukar kelas pasal apa??

    ReplyDelete
  11. bila kesabaran dan keimanan tu dah tipis..inilah jadinya..!

    silap hari bulan, psakitpun di lempangnya..!

    ReplyDelete