Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 3 January 2013

Agak-Agaklah Wei!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Aduh.... Tak tau nak gelak ke, nak nangis....
Tengok 999 ni macam-macam rasa ada.....
Tapi yang part paling kelakar bila AJ tengok motor kapcai nak lari dari kena kejar dengan moto polis....
Agak-agak korang kan, boleh lari ke dari kena tahan???
Moto korang tu, paling laju pun takat 130km/j... tu pun meter dah ketuk...
Takat laju tu je, pejam mata je polis mampu kejar korang tau....
Lainlah kalau korang tu bawak moto standart Rossi ke, Pedrosa ke....
Kalau takat jaguh rempit kampung... Errrrrrrrr... LUPAKAN je la niat nak lari tu.....
Kalau dah buat salah tu, terima je lah....
Berani buat berani tanggung kata orang kan.....
Paling tak pun kena saman je.....
Tak pun kapcai korang tu kena sita... =P
Dari korang lari dengan tak pakai helmet tu kan......
Buatnya la tengah nak lari tu terbabas.... Sesia je......
Lepas tu mulalah keluar isu polis tendang motor la, polis itu ini.........
Kot panjang umur takpe..... Kot umur tu tak panjang??
Duduklah dalam kategori "Mati Katak"...
Cara katak mati pun  mulia sikit kot... =P



P/s : Macam-Macam Hal!



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

6 comments:

  1. Tadi eh..
    nur tak tgk pun..huhuhuh

    ReplyDelete
  2. Tapi bolwh imagine kan macam mana gelagat diorang tu kan @dya bunga?... Heheheh...

    ReplyDelete
  3. nani tak tgk.. lost nih.... pasal rempit ke??

    p/s: selalu polis disalahkan :(

    ReplyDelete
  4. Aah @nanieybarnieylurviey, pasal rempit...
    Naik takat moto kapcai, ada hati nak lari....
    Kelakar betul....

    ReplyDelete