Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 19 December 2012

Keputusan PMR Dah Keluar!!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Dup dap dup dap dup dap......
Mesti ada hati adik-adik yang tengah berdegup kencang dari tadi......
Kan kan kan kan....
So macam mana keputusannya???
Straight A's ke, straight E's????
Kalau mana yang dapat keputusan yang cemerlang tu...
TAHNIAH!!!!!!!
Hasil usaha adik-adik tu membuahkan hasil.....
Kalau mana yang kurang cemerlang tu.....
Janganlah bersedih dan jangan bertindak melulu.....
Ye, memang ibubapa agak kecewa.....
Tapi ingat.... Korang masih ada peluang nak tebus balik masa SPM....
So learned your lesson from now onwards....!!!
Tumpukan perhatian dalam pelajaran bila masuk musim persekolahan baru nanti..........
Korang belum MERDEKA sepenuhnya lagi ye......

Apapun keputusan yang korang dapat...
Bersyukur okay.....
Itulah usaha korang selama ni.... =D


P/s : Keputusan PMR AJ dulu apa ek????
Tak ingat pulak......

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

18 comments:

  1. teringat kenangan mase sekolah dulu. time nk amik result exam, rase cam tamo g sekolah je sbb takut. hehehe

    ReplyDelete
  2. Perasaan AJ happy kak @Sue-Rya Qistina...
    Happy nak jumpa kawan2 je...
    Hehehehhe..

    ReplyDelete
  3. haa..sib baik AJ ingatkan..result anak buah x tanya lagi..hehehe..Lan dulu PMR xde laa gempak sangat tapi boeh laa...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. pmr akak?.huh dah lama tak ingat sudah

    ReplyDelete
  5. Okaylah tu @nuyui a.k.a miss YUI.... A ngan B je....
    Ada yang kumpul a-e lagi...
    Tu pun kalau ada A...
    Hehhhheh....

    ReplyDelete
  6. Samalah kita kot @Azlan Strider.....
    Asal boleh...
    Hahahhah..
    Tapi betul tak ingat...

    ReplyDelete
  7. AJ pun tak ingat kak @izan mama mia...
    Ni pulak akak...
    Heheheh... =D

    ReplyDelete
  8. mmm... terkonang semasa dodulu lak..

    ReplyDelete
  9. Hehehehhe... Bapo lamo lak tu kak @wantie??
    Hehehe... =D

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum ayue...mama pun lagi lah dah lama lupa dah...:)

    ReplyDelete
  11. Hai.. done singgah n follow d sini.. sudi2 lea follow mine back yea.. =) tQ.. senyum selalu.. =)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Waalaikumussalam mama @Mas Zull...
    Ramai yang lupa... Berapa lama pulak dah tinggalkan... hehhehehhee..

    ReplyDelete
  13. Ingat dulu2 masa ambik result.....

    ReplyDelete
  14. Hehheheh.... Kak @Mia Kassim, berdebar2 je ye... =D

    ReplyDelete