Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 31 December 2012

Hari Terakhir 2012


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Hari ni merupakan hari terakhir kita berada dalam tahun 2012.....
Kejapnya masa berlalu..... Esok dah masuk tahun 2013....
Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bernafas.......
Dalam tahun ni banyak suka duka yang AJ alami.....
Ada yang gembira, ada yang menyakitkan hati, ada yang menghampakan, ada yang meninggalkan kenangan, ada yang menyedihkan.......
Antaranya yang terkesan kat AJ sangat-sangat bila hubungan AJ dengan Mr.JR diuji lagi dengan dugaan....
Semuanya gara-gara ada fitnah dalam masyarakat...... Alhamdulillah kami masih bertahan....
Lepas tu kehilangan seorang sahabat, Reid Hashmin tanpa AJ sempat meminta maaf ketika beliau masih bernyawa.....
AJ agak ralat jugak, tapi semasa arwah masih berada dalam keadaan koma AJ sempat minta maaf...
Kemudian berita dari kawan-kawan yang bertunang, berkahwin, dapat ahli keluarga baru....
Alhamdulillah AJ tumpang bahagia dan tahniah untuk diorang semua.....
Yang menyakitkan hati pulak bila kita percaya kat orang, tapi orang tu punahkan kepercayaan yang kita bagi.....
Lama jugak nak heal rasa sakit hati tu.......

Disekeliling kita pulak, lain halnya...
Ada yang kata KIAMAT berlaku pada 12.12.12.... Tapi Alhamdulillah tiada apa-apa yang berlaku.....
Karut je semua tu...... Kuasa Tuhan siapa yang tahu???
Ada khabar angin yang cakap dunia akan bergelap selama 3 hari pada 24, 25 dan 26 Dis...
Tapi during that day, elok je AJ tengok....
Banyak kes bunuh, lari rumah, buang anak, kemalangan..... Tapi tu semua biasa.. Tiap-tiap tahun ada isu sama....
Dan macam-macam lagi lah yang berlaku...
Kalau AJ cerita, sampai hujung tahun 2013 pun belum habis kot.... =D

Eh!!!! Kejap, kejap, kejap.....!!!
AZAM TAHUN NI DAH TERCAPAI KE BELUM???
Ke postponed setahun lagi???? =P
Azam AJ??? Rasanya 1 je yang berjaya kot....
Hehhehehehe.......

Apapun yang berlaku dalam tahun 2012 ni, yang baik jadikan tauladan yang buruk jadikan sempadan....
Mudah-mudahan tahun baru 2013 ni memberikan kehidupan yang lebih naik lagi untuk semua orang.....

SELAMAT TINGGAL 2012......
SELAMAT DATANG 2013.......

P/s : Countdown to New Year ON!!!!!!

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

7 comments:

  1. countdown.. jgn tak countdown..

    ReplyDelete
  2. @Al Kisah, AJ countdown depan TV ni... Hehhheheh....

    ReplyDelete
  3. hye :) selamat tahun baru . semoga azam tahun neyh tercapai yea . aminn

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru :0 semoga azam tahun neyh tercapai ye . aminn

    ReplyDelete
  5. azam tahun ni byk yg kena bawa ke tahun 2013..

    ReplyDelete