Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 8 November 2012

Pengaruh TV : Julia Episod Akhir 8 Nov....



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Siapa layan cerita Julia???
Cerita untuk slot Akasia kat TV3 tu....
AJ selalunya tak kisah pun kalau terlepas tengok cerita berepisod ni......
Tapi cerita Julia ni betul-betul berhantu....
Mau taknya... kalau terlepas 1 episod, keesokkan harinya AJ mesti tengok kat ofis... =P
Hari ni merupakan episod ke 28.... Maknanya, ini episod akhir....
Agaknya apa kesudahan Julia???
Kawen ke dia dengan Amir???
Macam mana dengan Nurain???
Sofia pula apa kisahnya???
Azwan dengan Kat???
Banyak persoalannya cerita ni...
Harap-harap ending dia menarik dan seperti yang AJ harap-harapkan.....
Sekejap lagi, AJ nak cabut dah dari ofis ni......
Kang terlepas pulak nak tengok Julia......
Dahlah lakonan pelakon favorite AJ..... Nabila Huda... =D


P/s : Drama ni asik bagi AJ menangis je..... 


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

6 comments:

  1. nur tenggelam timbul layan citer ni..huhuh

    ReplyDelete
  2. akak x pernah tgk pun dik. huhuhu. x sempat, blk rumah je terus ke dapo :P

    ReplyDelete
  3. AJ...nmpk gayanya, cara kita sama yea..eheheheeh....nyue terlepas episod..pagi2 kat ofis tgk tonton (curi2) maklum la bos xmasuk pagi2...hheheh

    teruja dh ni...mmg minat kat nabila huda, best lakonan dia..ehehehe....

    Xsabar dh ni...hope ending yg memuaskan..jgn jadi setengah cerita..episod akhir-hampeh..ahaha

    ReplyDelete
  4. Cik Nur : Hehehhehe....
    Selalu macam tu gak... tapi Julia ni asik timbul je.... =D

    Sue-Rya Qistina : Takpe kak.... nanti AJ jadi story teller akak...
    Hehehehheh... =D

    Nyue : Boss AJ memang sedia maklum... AJ selalu curi tulang...
    hahhahahaha...
    Tu la harapnya ending tak mengarut.....

    ReplyDelete
  5. Mrs Velentine lorrr..... yeke???
    Ramai gak tak dapat tengok ye.....
    Repeat kat tonton la... =D

    ReplyDelete