Blogger templates

Click to Follow...

Saturday, 10 November 2012

Pengaruh TV : Anugerah Skrin 2012


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Tadi mesti ramai yang terpacak depan TV3 tengok Anugerah Skrin 2012 kan....
Angkat 5 sikit..... Samalah kita... =D
Balik dinner dengan En. Sayang, segera bersiap terus duduk depan tv...
Terlepas sikit babak awal siaran.... Siapa suruh mandi lama sangat....
Apa pendapat korang???
AJ rasa ASK ni macam suam-suam kuku je...
Nak kata panas sangat tak, nak kata sejuk sangat pun tak...
Mungkinkah sebab si pengacara perempuan tu???
Teeeettttttt....... No comment... =P
Walaupun begitu, adalah segelintir artis yang menghangatkan suasana hambar tu....
Antaranya Sheila Rusly, Zizan, Fizz Fairuz (siap menyanyi lagi), Rosyam Nor (tukang buai buaian AJ masa kecik-kecik dulu), Nora Danish dan beberapa orang lagilah.....
Dan yang AJ paling suka.....
Babak melibatkan Adiputra dan Rita Rudaini....
Alahaiiiiii.... Sweet sangat...
Cair hati tengok diorang tu..... =D
Geli hati pun ada dengan dialog mereka....
Dah jadi cerita Ala-ala fantasi moden gitu...

Tapi tanda tanya nya....
Siapakah Nenek Kebayan...
Memang ditulis watak tu dilakonkan Datin Paduka Umie Aida...
Tapi macam bukan je.... Sebab susuk tubuh masa jadi nenek kebayan tu lain sangat.....
Datin Paduka kan chubby sikit...... =D
Apapun tahniah kepada para pemenang....
Tapi Maharku Untukmu yang tak gagal buat AJ menitiskan airmata tak menang...
Takpelah, takde rezeki mereka....
Tahniah! Tahniah! Tahniah dan Tahniah kepada para pemenang sekali lagi serta artis-artis yang menjayakan watak fantasi dan yang membuat persembahan.... =D


P/s : Dalam kehambaran, masih ada yang menarik perhatian....
AJ suka pakaian yang dipakai artis-artis tu....
Macam PRINCESS... Comel sangat...

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

5 comments:

  1. adiputra hensemmmmmmm.wuwuwuwuwu melted

    ReplyDelete
  2. macam melalut je kan semalam..
    nur tgk pengacara mcm tak mainkan peranan..

    duk santai saja..!

    bab nenek kebayan tu, smpai skarang jadi tnda tnya..siapa dia..rasanya bukan umi aida...

    sbb kecik je kot nenek kbayan tu..mcm lisa surihani je..

    ReplyDelete
  3. Part zizan sampaikan anugerah tu Mieya suka.

    ReplyDelete
  4. CikMai : heppppp... laki oang tu...
    Hahahahah...

    Al Kisah : Aah memang bosan....
    Penyampai anugerah je buat jadi havoc sikit....

    Cik Nur : Aah sangat mengarut......
    AJ pun memula ingat nenek kebayan tu orang lain... =D

    Mieya Atiera : Dia sempoi je...
    kuar 5minit pun dah buat tak kering gusi... =D

    ReplyDelete