Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 9 November 2012

Kupilih HatiMu - Ussy ft Andhika



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

AJ suka sangat lagu-lagu berentak macam ni.....
Yang feeling-feeling je dengar.....
AJ nak share lagu ni Kupilih HatiMu ni....
Nyanyian pasangan suami isteri Ussy dan Andhika Pratama..... =D
Lagu OST drama SaifulNita kalau korang perasan....
AJ tak tengok pun drama tu... =P
Tapi AJ suka sangat lagu ni.....

Jom dengar....



Kupilih HatiMu by Ussy ft Andhika

ku pilih hatimu tak ada ku ragu
mencintaimu adalah hal yang terindah
dalam hidupku oh sayang
kau detak jantung hatiku

setiap nafasku hembuskan namamu
sumpah mati hati ingin memilihmu
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku

janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti di saat ragaku
sudah tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

setiap nafasku (setiap nafasku)
hembuskan namamu (hembuskan namamu)
sumpah mati (sumpah mati)
hati ingin memilihmu (ku milikmu)
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku ooh

janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti di saat ragaku
sudah tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
sampai nanti di saat nafasku
sudah tidak berhembus lagi
karena sungguh cinta ini cinta sampai mati

tolonglah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti aku tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
sampai nanti di saat nafasku
sudah tidak berhembus lagi
karena sungguh cinta ini cinta sampai mati
cinta sampai mati


P/s : Mood Jiwang... =P



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

5 comments:

  1. nur pun tengah berjiwang ni..dengar lagu ni lagi rasa sayuu... :)

    ReplyDelete
  2. :: Mrs.Eady :: Sangat sweet.....

    Cik Nur : Hehehehehe... =D

    ReplyDelete
  3. wah wah wah..jiwang sungguh adik kita ni tau :D

    ReplyDelete
  4. Sue-Rya Qistina : Hahahahahha....
    Alamk kantoi pulak... =P

    ReplyDelete