Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 25 July 2012

Ya Allah..... Ini Dugaan Buatnya.....



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Bukak Fb hari ni, dapat tau semalam seorang sahabat kami mengalami kemalangan....
Sekarang ni berada di ICU dalam keadaan koma....
Ya Allah.... Berat sungguh dugaan yang kau berikan padanya....
Saat menulis entri ni, airmata tak berhenti mengalir.....
Kami pernah baik dan rapat suatu ketika dahulu.....
Penah kongsi masalah, rasa sedih dan rasa gembira....
Tapi beberapa bulan kebelakangan ni hubungan kami menjadi renggang kerana satu peristiwa......
Ya Allah..... Sedih hati tatkala mengetahui berita ni.....
Rasa nak ke sana sekarang jugak......
Kawan-kawan, tolong doakan keselamatan dia......
Minta dia cepat baik.......
Reid, aku tau kau mampu bertahan........
Kuatkan diri kau.........
Keluarga dan kawan-kawan kau sayangkan kau.....
Aku doakan kau cepat baik...... 



P/s : Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah.......... :'(
Kuatkan Dia....



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

18 comments:

  1. setiap hamba Allah swt tidak akan terlepas dr dugaan hidup..semoga kamu terus tabah..saya doakan agar teman kamu itu akan beransur pulih

    ReplyDelete
  2. semoga si dia cepat sembuh.. amin..

    ReplyDelete
  3. @Tentang Kita Terima kasih....
    Semoga kawan saya sembuh..... =D

    ReplyDelete
  4. Amin..!
    Moga sahabat ayue kuat hadapi segala dugaan.. :)

    sedihnyaa...

    ReplyDelete
  5. semoga sahabat tu cepat sedar dan sembuh spt sedia kala,byk2kan bersabar dan berdoa ya.

    ReplyDelete
  6. Terima kasih @Cik Nur..
    Sedih sangat.....

    ReplyDelete
  7. semoga dia cepat sembuh... amin

    ReplyDelete
  8. semoga beliau dikurangkan kesakitan dan diberikan kesembuhan dgn cepat..

    ReplyDelete
  9. Allah syg hambanya sbb tu diberi ujian dan dugaan..hehe :-)

    ReplyDelete
  10. Smoga kawan ayue cepat sembuh.

    ReplyDelete
  11. dugaan bg kawan kamu di bln Ramadhan..semoga dia cepat sembuh ya.. :)

    ReplyDelete
  12. semoga kawan akk cpat sembuh..amin..

    ReplyDelete
  13. semoga dia cepat sembuh . sabar ye kak ayue ^^

    ReplyDelete
  14. insyaallah,banyakkan berdoa

    ReplyDelete