Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 11 July 2012

WW #9 : Bila Tengok Cerita HANTU....




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Apa reaksi korang bila tengok Cerita Seram???


Cuba tengok yang 3 ekor dalam bulatan tu...
Sumpah COMEL.....
Hahhahahaah... =D

P/s : Terkejut Ke???



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

24 comments:

  1. tak terkejut .. nak pengsan je. hihi. a'ah comel giler,spoting habis 3 ekor tu, hihi

    ReplyDelete
  2. Hahahaha... kelakar lak anjing ngan kucing tue... betul la kata pepatah, bagai anjing ngan kucing... ahakz...

    ReplyDelete
  3. hahahhaa..tak tahannye diorang pon tgk tv gak. lalalaal

    ReplyDelete
  4. @msredcheesecake Nasib kucing kt umah x macam tu tau... heheehe..

    ReplyDelete
  5. @Michelle Hopell Hahahha.. amboih pengsan terus..... Tu la comel..

    ReplyDelete
  6. @sedutzone Ade lg sekor la... Anjing, kucing dengan tikus.... =D

    ReplyDelete
  7. @Cik Rongoks Penuh perasaan tu tau ika..... Hahhhahah..

    ReplyDelete
  8. anjing, kucing dan tikus terus berpelukan gara2 takut tengok filem horror dah... hahahah

    ReplyDelete
  9. @Al Kisah Kakti over okay... Siap panjat cikcing lagi... =P

    ReplyDelete
  10. @Ikmal Same je expression memasing dengan tuan..

    ReplyDelete
  11. haha over lak bntg tuh...

    ReplyDelete
  12. @hairy Tu la tu...... siap buat muke lagi...

    ReplyDelete
  13. hahaha.. comel... tp yg last tu ape? tikus?

    ReplyDelete
  14. @aisya Aah yang last tu tikus....
    Memula pun tak perasan... Sekali tengok betul2 baru nampak tikus tu... =D

    ReplyDelete
  15. hahaha..
    yg tang belakang sekali tak tahan tuue...

    ReplyDelete
  16. hahaha... menatang2 tu lak over!

    ReplyDelete
  17. @missmeraa itulah tu... memanjat terus atas belakang.... =D

    ReplyDelete
  18. @Deqla manjew hahaha.... comel je memasing kan....=D

    ReplyDelete
  19. hahaha..yg 3 ekor tu myempit je..diorg yg lebih2...geram.!

    ReplyDelete
  20. haha.. xleh blah btul kucing ngan anjing ng tikus tu

    ReplyDelete
  21. Kan @Cik Nur geram je tengok...
    Pandai buat muke... =D

    ReplyDelete
  22. @KorN Tu la pasal.... Over gitu...=P

    ReplyDelete