Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 4 July 2012

WW #8 : This Is So TRUE!!




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Gambar ditag oleh En. Sayang.......
This Is So TRUE!!!!
Tiada bantahan... =P



P/s : This Is SWEET......



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

17 comments:

  1. hahah! last tu best..haha

    ReplyDelete
  2. tunjal kepala?mmg aku tunjal la balik!hahahahaa...

    ReplyDelete
  3. :P

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  4. @hairy Yup, part last tu....
    Dah bagi baeknye pok pek kn.... =D

    ReplyDelete
  5. @:: Mrs.Eady :: Realitinya xde la macam tu....
    Kalau tak.... Owhhhh main tunjal2 ye.... KO SIAP....!=P

    ReplyDelete
  6. @Cik Nur Sweet sangat... Walaupun ayat dia tak berapa nak sweet gitu...=D

    ReplyDelete
  7. @NASZ Dun try this at home....
    hahhahahah...
    Takde kena mengena betul...
    =P

    ReplyDelete
  8. Assalam, selalunya macam tu lah... walau apa pun dia, seburuk mana pun perangainya dia akan tetap ada kat hati dan sanubari kita... itulah namanya cinta sejati...

    ReplyDelete
  9. Waalaikumussalam @Ikmal, Betul..... Setuju, selagi dalam hati tu sayang.....
    macam mana pun kita tetap terima segalanya tentang dia.... =D

    ReplyDelete
  10. hehehe..dalam hati ada taman..marah2 tu tandanya sayang...:)

    ReplyDelete
  11. @permata biru ini bukan taman dah....
    Ladang... =D

    ReplyDelete