Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 5 July 2012

Tiada Jodoh Antara Kita....




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

PASRAH!!!!!
Hanya tu je yang dapat saya katakan.......
Mungkin dah memang tiada jodoh antara saya dengan dia....
Mungkin bukan takdir dia menjadi milik saya......
Semoga dia bahagia.....
Semoga dia sentiasa sihat sejahtera...
Saya tak dapat nak jaga dia.....
Saya dah tak dapat jumpa dia pun lagi.....
Puas saya jejak, tapi dah takdir dia tidak akan menjadi milik saya.......
Ralat, sebab tak dapat nak berbudi padanya......


Perrrgghhhhhhhhhh....
Ayat memang tak boleh blah.....
Okay ingat tak saya ada cakap pasal kucing juling tu??? *Tekan Sini* 
Semalam lepas makan dengan Sayang, saya pergi cari dia....
Kat sekitar kawasan yang saya nampak dia hari tu....
Tapi sayangnya, saya langsung tak jumpa dia pun......
Mana dia pegi ek??
Selamat ke dia??
Hurmmm, nampaknya niat saya nak berbakti pada dia tidak kesampaian.....
Hati rasa agak ralat....
Tapi tak mengapalah, mungkin tiada jodoh antara kami....

P/s : Pasrahnya jiwa..... =(



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

18 comments:

  1. xpe mungkin ada org dh ambik dia kot

    ReplyDelete
  2. mna tau kot2 2, 3 hari nnt dia datang balik . sabar ye.

    ReplyDelete
  3. ingat kan ape..=D..mngkin ade orang jumpa bwak blik kot,sbar je k..=)

    ReplyDelete
  4. @Cik Rongoks takpe, nanti nak try cari lagi kalau ada lalu situ... =D

    ReplyDelete
  5. ngee....ingtkan putus cinta tadi...hadoi...hahaha...
    xpela...dah nak hilang kan....

    ReplyDelete
  6. harap ada insan yg sudi jaga dia..jgn risau ye..hehehe..tgk awal2 n3 semcm je kan. rupa2nya psl kucing..hahaha

    ReplyDelete
  7. @Fienazzuki Putus cinta dengan kucing je.... hehhehe...=D

    ReplyDelete
  8. Harapnya la kak @Sue-Rya Qistina.... rasa ada kot... sebab dia sangat comel dan unik... Hehehhe....
    N3 putus cinta gitu... =D

    ReplyDelete
  9. pasrah la jugak membaca nyer..hehehee...

    ReplyDelete
  10. ingat td putus cinta daa..hehhe..insyaallh kcg 2 selamt

    ReplyDelete
  11. xpe nnti jumpa balik lah tuh..hehe

    ReplyDelete
  12. @Ayiesha Sani Putus cinta dengan kucing tu.....=(
    Selamat kot...=D

    ReplyDelete
  13. @hairy Memang harap sangat dapat jumpa dia balik.....

    ReplyDelete
  14. anda di tag:-)
    http://ayieshasani.blogspot.com/2012/07/cik-buaya-1st-giveaway-choose-your.html

    ReplyDelete
  15. --off records--

    salam pagi ayue..3 disini..tak dapat akses kotak chat...hihihi

    ReplyDelete