Blogger templates

Click to Follow...

Saturday, 21 July 2012

Sahur Pertama



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Alhamdulillah.... Usai sahur pertama....
Menunya nasi goreng dan telur goreng.....
Korang sahur tak tadi?
Ke ada yang terlepas nak bersahur tadi??
Alaaaaa.... Ruginya...
Takpe esok jangan terlepas lagi tau...... =D
Jangan pulak tak puasa hari ni dengan alasan tak sahur...
Hehehehehehe......
Alasan lapuk tau tu.....

Alamak lupa sahurlah... =P

P/s : Selamat Berpuasa... =D


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

13 comments:

  1. salam ramadhan..selamat berpuasa ya ^^

    ReplyDelete
  2. kalau kat hostel selalu je terlepas sahur.. huhu

    ReplyDelete
  3. kenyang lagi sahur tadi..hahaha..sedap nasi greng n telur grg tu..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..tiap2 tahun msti bgn sahur.. walaupun juadahnya cuma dan air suam.. bila lagi nak tmbh pahalakan..lagi pun setahun sebulan je..

    selamat berpuasa ayue. :)

    ReplyDelete
  5. tadi makan simple je.. ayam goreng je

    ReplyDelete
  6. @aisya Selalu kat hostel la paling senang nak bangun... ehheheheh..

    ReplyDelete
  7. @keli menari Hhahahah... Macam mana nak buat.... =P

    ReplyDelete
  8. @Errah Tu la tapi nasi goreng pedas...
    nangis2 makan sahur... Hehehehe..

    ReplyDelete
  9. @Cik Nur Betul.... Ayue selalu bangun sahur......
    Jaranglah miss kalau bulan puasa ni..

    ReplyDelete
  10. @Cik Nur Betul.... Ayue selalu bangun sahur......
    Jaranglah miss kalau bulan puasa ni..

    ReplyDelete
  11. @nur Okaylah tu..... Alhamdulillah..

    ReplyDelete