Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 25 July 2012

Rezeki Kot...



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Pagi ni, mood nak pegi keje macam biasalah... "Suam-suam kuku" je...
Hehhehehe.. =D
Lepas tu keluar rumah pun jalan lenggang-lenggang kangkung je walaupun sedar diri dah lambat...
Sampai Lrt Bangsar, turun bas pun still jalan melenggang.....
Al-maklum ofis dah tak jauh....
Lepas tu jalan depan sikit nampak ada satu kertas kat atas lantai tu....
Ehhh??? Macam kenal je kertas apa tu.......
Nak kata resit, bukan! Tiket bas pun bukan!
Tengok kiri kanan takde orang..... Okay line clear, roger and out... 
So saya pun menunduk amik kertas tu...
Betul seperti jangkaan saya....
Itu not RM50....
Siapalah yang buang duit pagi-pagi ni???
Hmmmm, duit gaji pun dah hujung-hujung tanduk je ni.....
Hehheheheheh... =D
Rezeki kot ni.......
Naik atas ofis terus senyum sorang-sorang..... =D



P/s : Menyanyi-nyanyi LAGU RAYA dalam hati......
Oh sebelum disalaherti...... Masuk tabung masjid nanti... =D



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

16 comments:

  1. sian kat org yg tercicir tu..sure tercari-cari...

    ReplyDelete
  2. tapi takpe ke amek duit tu?? konpius sudah :)

    ReplyDelete
  3. Salam..ambik ke duit tu?jangan..haram tu...xberkat nanti..

    semoga kita terhindar dari perkara2 haram..

    mf atas kelancangan waalid..

    ReplyDelete
  4. Tak boleh la @Saleha.. kan bukan hak kita...

    ReplyDelete
  5. Rezeki AJ , Alhamdulillah...
    Tapi kesian orang yang tercicir tu, Mungkin bukan rezeki orang tu kan...

    ReplyDelete
  6. Waalaikumussalam @Waalid5035 ™.. Ambik tapi bukan utk guna sendiri pun....
    Kang gi terawih letak je dalam tabung masjid...
    lagipun bukan hak kita.....
    Tegur untuk kebaikan takde masalah kan... =D

    ReplyDelete
  7. Tu la @ain1914.. Agaknya dia duk seluk poket tak sedar duit dia cicir...

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..itu yang sebaiknya..^_^

    ReplyDelete
  9. @Waalid5035 ™ Moga orang tu dapat manfaat sama...

    ReplyDelete
  10. ingatkan awk dpt duit la dik. ye ye mintak awk blanje. hehehehe. xpe, sedekahkan kt masjid je duit tu.. :)

    ReplyDelete
  11. siapa la gerangan yang hilang duit ye..cian die...

    ReplyDelete
  12. Hahahahah... Gimik je tu kak @Sue-Rya Qistina.... Yup betul.. =D

    ReplyDelete
  13. Tak tau la @SoLy SoLicious...
    Dia xtulis nama ngan no tel...
    hehhehehe.. =D
    Eh?? Terloyar buruk pulak.. =P

    ReplyDelete