Blogger templates

Click to Follow...

Sunday, 22 July 2012

PengaruhTV : Drama Airmata



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Hari ni rasanya dah 3 gelen airmata saya mengalir.....
Semua gara-gara drama dalam Tv hari ni semuanya mengundang airmata...
Tadi cerekarama di TV3 bertajuk Perempuan Neraka...
Mengisahkan seorang isteri yang langsung tidak menghormati seorang suami....
Sampai anak sendiri pun dihasut sehingga membenci seorang bapa......
Memang sedih sangat cerita tu....
Lepas tu pulak saya buka Astro Ria ada drama Bukan Ini Pintaku...
Menangis lagi.....
Mengisahkan seorang wanita yang hidupnya asyik diumpat keji..
Sehingga sampai ke satu tahap merosakkan hubungan dia anak beranak.......
Kat Malaysia ni memang banyak drama yang mengundang airmata.........
Apapun tahniahlah kepada pengarah-pengarah drama yang boleh meruntuhkan empangan airmata saya...
Hehhehehhehe... =D


P/s : Mood Sedih Tengok Drama.....



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

12 comments:

  1. memang sedih cerita tu.. Huhu :(

    ReplyDelete
  2. isy.. ish.. pengajaran cerita nye supaya jgn jd isteri derhaka.... (trus teringat nak mintak maaf kat hubby) hehehe

    http://4i5y4tuberose.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sedihkan cerita semalam..suami dah baik, isteri lak mcm tu..huhuh

    ReplyDelete
  4. semalam mmg ramai yg emo dgn cerita perempuan neraka tu.. hehe

    ReplyDelete
  5. sedih jugak tapi byk pengajarannya kan?

    ReplyDelete
  6. ala.. tak tengok.. harus cari.. kat mana nak tgk?

    ReplyDelete
  7. Sedih campur ngan geram kan @Eza Boom Boom :)?? Dah dapat suami baik macam tu....
    Tak reti juga nak jaga...

    ReplyDelete
  8. Tu la @Syaz Blackrose... Kalau takde suami macam saya, amik lah iktibar..

    ReplyDelete
  9. Aah @Cik Nur... Berderai-derai airmata tengok cite tu...

    ReplyDelete
  10. Cakaplah @aisya pun sama... Hehheheheh..

    ReplyDelete
  11. Betul @Mrs. Abi.. Cite tu banyak sangat pengajaran....
    Minta jauhlah perangai macam tu bile saya dah kawen nanti...

    ReplyDelete
  12. @nur cuba tengok kat tonton....
    Ataupun malay movies full.....

    ReplyDelete