Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 26 July 2012

Dia Kuat.... Insyaallah Dia Melawan...



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Baru tengok Reid....
Doktor dah hentikan ubat tidur dia...
Tapi dia masih tak sedar...
Menurut kakak Reid, tak boleh nak operate...
Sebab tengkorak dia pecah.... Dan sebahagian otaknya mengalami kerosakan...
Tadi AJ masuk, AJ pegang tangan dia, AJ minta maaf dengan dia...
AJ tengok mata dia... Nampak bergenang airmata di kelopak mata dia....
AJ tau dia boleh dengar...
AJ bisikkan di telinganya minta dia lawan...
Minta dia kuat....

Ramai sangat kawan-kawan datang tengok dia tadi....
Harapan kami semua sama...
Nak tengok dia kembali sihat....
Insyaallah... Kami yakin dia mampu lakukan....
Kuasa Allah swt tu sangat besar....
Keajaiban Allah kita tak tahu....

Dan......
Kepada beberapa orang yang dah sebarkan berita dia dah kembali ke rahmatullah tu....
Kami minta remove lah status tu dari wall dia.....
Dia masih bernyawa...
Tolonglah jaga hati keluarga dia, sahabat karib dia, rakan sekerja dia dan orang lain yang sayangkan dia.....
Tolong jangan tambah beban keluarga dia dengan berita tak betul korang tu...
Tanya dulu kesahihan cerita.....

Reid,
Aku bukan kawan yang baik....
Tapi aku doakan yang terbaik untuk kau.....
Takkan putus-putus semangat aku buat kau.....
Aku cuba kuatkan diri demi kau kawan...
Aku dan Jean ada di sisi kau.....
Walau kau tak memberi tindak balas, kau dapat rasa kehadiran kami....
Betulkan Reid??
Aku mungkin tak serapat kau dengan Jean....
Tapi jauh di sudut hati.. Aku sayangkan kau sama macam Jean sayang kau....
Kau macam adik pada kami...
Cuma kadang ego aku menghalang aku untuk bagitau kau...
Maafkan aku Reid....


P/s : Insyaallah semuanya akan okay....


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

5 comments:

  1. sedihnya dik..semoga dia kuat melawan sakitnya itu. sama2 kita doakan dia cepat sembuh :(

    ReplyDelete
  2. bykkan doa ye ayue..insyaALLAH dia pasti sembuh..!
    kalau kawan2 dan family dia kuat, dia tentu kuat.. :)

    ReplyDelete
  3. semoga reid kuat dan cepat sembuh..

    ReplyDelete
  4. Teima kasih semua......
    Al-Fatihah....
    Amin.....

    ReplyDelete