Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 9 July 2012

Blues Hari Isnin



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


Bangun pagi di Hari Isnin...
Diri terasa malas sangat nak bangun.....
Alahai.... Monday Blues datang berkunjung setelah sekian lama tak bertemu...
Kenapa datang?
Dah tu pulak boss masuk awal....
Lagilah blues tu bertambah-tambah....
Pandang luar tingkap, hujan turun mencurah-curah....
Mata dah makin mengecil......
Mulut dah penat menguap-nguap...
Haishhh.... Tak sabarnya nak cuti...
Dapat juga rehatkan badan dan otak dari kerja dan masalah.... =D
Takpe, bape hari lagi nak cuti...
Sabar ye.... 
Relaxing session wil coming very soon....


P/s : Senyum Okay......
Tak nak Blues-Blues.... =D



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

12 comments:

  1. bila dah cuti nak mula balik kerja mmg rasa mcm malas aje kan..kan..

    ReplyDelete
  2. lusa dan tulat saya bercuti! tp bkn bercuti seronok2, cuti sbb temankan hubby wt performance. stress jugak tu..huhuhu

    ReplyDelete
  3. rehatkan badan anda di spa sambil menikmati teh o panas. hehe

    ReplyDelete
  4. isnin mmg hari malas sedonia..hihih

    ReplyDelete
  5. hari isnin memang macam tu....
    tp harus kuatkan semangat chaiyuk..chaiyuk...

    ReplyDelete
  6. isnin memang hari yang buat kite malas sebab hari permulaan ,
    bile da cuti , dunia bagai kite yang punya :D

    ReplyDelete
  7. Hehehhehe.. @permata biru betul3.... Rasa malas lagi membuak-buak...

    ReplyDelete
  8. Oklah tu kak @Sue-Rya Qistina.... Kurang sikit nak fikir beban kerja...

    ReplyDelete
  9. @Cik Nur Hehhehe... setuju sangat3.... =D
    Malas lepas 2 hari tak keje...

    ReplyDelete
  10. Fuh3... tengah kuat semngat ni kak @Zaidalifah Hussin.. hehhehheh..

    ReplyDelete
  11. Bukan setakat kita yang punya @amy syahiera, lupa dunia pun ada....
    Hehehhhe...

    ReplyDelete