Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 10 July 2012

Addicted Dengan Susu


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Semenjak dua menjak ni saya addicted pulak dengan susu....
Bukan susu cap teko atau susu f&n yang mak korang pakai untuk buat air tu...
Tapi susu Dutch Lady, Marigold semua tu la...
Hari-hari mesti nak minum susu....
Bila susu habis sanggup turun tengah-tengah malam... =P
Dulu kurang suka... Dengan alasan muak...
Tapi sekarang susu tu satu kewajipan..
Dalam peti ais wajib ada.
Hehehehe.... =D
U ada????? *Tiba-tiba*


P/s : Sapa nak Belanja Minum Susu??



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

15 comments:

  1. Assalam, lagipun ianya memang bagus utk kekuatan tulang... lagi bagus kalau minum susu kambing ianya memang bagus untuk kecerdasan otak dan fizikal berbanding susu lembu...

    ReplyDelete
  2. alkisah ada je.. alkisah minum sebab nak naik kan berat badan..

    ReplyDelete
  3. xsuka juga minum susu..tp time pregnant dulu paksa juga diri nie..sekali minum susu marigold,dutchlady..hari2 nak minum..sekarang dah tak minum pun..hihi..maybe next time.

    ReplyDelete
  4. hana amalkan minum anlene untuk tulang...hehehe..hana suka minum susu tapi tak suka makan kuih yang berasaskan dari susu...pelik kan?hikhik

    ReplyDelete
  5. suka minum susu jugak. esp time malam b4 tido. minum susu panas, mmg best! bagus utk gigi dan tulang :D

    ReplyDelete
  6. waaaa.ika paling tak suka susu.siap boleh muntah minum susu.

    ReplyDelete
  7. Waalaikumussalam @Ikmal... Tapi mana nak cari susu kambing??

    ReplyDelete
  8. Ala @Al Kisah.. Saya minum tak naik2 pun.... =(

    ReplyDelete
  9. Itu mesti sebab pembawakan budak tu kan kak @permata biru??? Hehhehe... =D

    ReplyDelete
  10. Macam ayue la @..cik hana..... Ikan x makan, tapi laksa makan....
    Berasaskan ikan gak tu kn...
    hehhehehe...

    ReplyDelete
  11. saya minum yang sejuk kak @Sue-Rya Qistina...
    pastu sejuk je perut...
    hehhheeh...

    ReplyDelete
  12. @Cik Rongoks sedap tu ika...... =D
    Hehehhe... Tp memang ada yang tak boleh terima....

    ReplyDelete
  13. xade..sbb kureng suka susu..huhuhu

    ReplyDelete
  14. suka susu marigold HL tu.. selalu berebut dgn adik2 sape nk habiskan.. hehe

    ReplyDelete