Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 27 June 2012

Orang Kurang Waras Itu Hebat!!!




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Semalam saya lalu dekat sebuah kedai majalah ni...
Kat situ memang selalu la ada umat yang baca-baca free...
Termasuklah saya... Hehehhehehe.... =D
Yelah, sebelum beli kena lah belek dulu...
Tak best, tak nak beli...... =P
JIMAAAATTTTTTT.......

Kebetulan pulak semalam tu ada seorang lelaki ni...
Dia memang nampak kurang waras...
Dengan pakaian compang-camping dan comotnya tu....
Sambil-sambil saya belek majalah tu, saya jeling-jelinglah sekali dia kat sebelah...
Mata ni terus tengok majalah apa yang dia belek.....
Huissssshhhhhhhhhhhhh........
MASKULIN okay.....
Not bad....
Sungguh pun kurang kewarasan fikiran, citarasa dia...
Kalah Anuar Zain okay....... =D

Hebat pemilihan majalah yang dia baca tu.......



P/s : Jangan Pandang Orang Takde Mata........
Mereka Juga Manusia....




"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

No comments:

Post a Comment