Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 29 June 2012

Nak Tukar Lain..




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Kalau dalam masa beberapa hari ni korang tengok blog ni agak huru-hara sikit....
Jangan tanya kenapa tau..
Hehhehehhe.... =D
Sebabnya saya tengah nak renovate sikit blog ni....
Jadi akan adalah benda-benda yang berubah.....
Kejap tu jadi buruk, kejap tu jadi okay...
Kalau lepas ni korang masuk dah buruk tu, jangan lari pulak...
Hehehhehheh.... =P
Tengah buat eksperimen sikit.....
Korang tak sesat tau...... Ini memang blog AyueJean.... =D


P/s : Bosan, takde keje cari keje la...
Hehheheh... =D



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

6 comments:

  1. saya pun suka buat kerja mcm ni. hahaha..saje try test!

    ReplyDelete
  2. @Sue-Rya Qistina Hehehhehe... Lepas tu kalau tak berapa jadi, mulalah rasa macam...
    Arghhhhh.... =P

    ReplyDelete
  3. @Al Kisah Penat dah tukang2 ni...
    Habis comot dah....
    Hehheehe...

    ReplyDelete
  4. tengah rnovate rumah rupanya..!

    ReplyDelete
  5. @Cik Nur Hehheheheh... Aah, tengah nak tukar perabot lain.... Nak puasa dah kan...
    Hehehhe... Statement takde kena mengena....=P

    ReplyDelete