Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 14 June 2012

Memujuk dan Meminta Maaf Cara Kami




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Malam tadi saya merajuk dengan Si Dia....
Sebabnya????
Dia tak bawak saya pegi tengok bola...
Okay.. Mengada-ngada sangat kan.. Macamlah kat rumah tu takde Astro.... =P
Yelah, tengok kat rumah sorang-sorang dengan tengok ramai-ramai dengan kawan-kawan tu berbeza perasaan dia.....
Oleh kerana ikut perasaan rajuk tu, terus tengok bola separuh jalan je...
Lepas tu tidur sebab mood dah lari, tak sempat nak kejar.... =(
Nasib baik PORTUGAL menang....
Kalau kalah, sure lagi tak puas hati.....

So pagi ni, sebab tak nak memanjangkan rajuk dan pergaduhan tu,
kami pun minta maaf antara satu sama lain....

Caranya????
Bukan sekadar ucap kata-kata maaf je.....
Hantar gambar comel-comel sekali.....
Cara ni memang berkesan sangat...
Lepas tengok gambar comel tu, hilang perasaan merajuk dan amarah tu.....
Memang dah lama kami gunakan cara ni.....
BERKESAN sangat, sangat, sangat, sangat, sangat....!!!!
Muka pun tersenyum lebar je lepas pada tu.....
Sengketa?? Terus lesap ditelan angin bayu...
Eceeeewwwahhhhh..... 

Ini dari saya....

Ini dari Si Dia.....
Tapi saya cop Kucing... Hehehheheh.. =P


P/s : Apa guna ada BBM, WHATSAPP, SKYPE semua....
Gunalah untuk pujuk pasangan masing-masing kalau dia merajuk..... =D

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

7 comments:

  1. Assalam... hahaha... janji Portugal menang...hehehe

    ReplyDelete
  2. @Ikmal tau x pe....
    Klu x lg pnjg muncung sy.... Hehehheheh...

    ReplyDelete
  3. comel jer..x pernah terfikir nak guna gmbr mcm tu

    ReplyDelete
  4. hehehe. comel2.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  5. @Tentang Kita Ini pun tetibe je.... Tp mmg bkesanlah pd sy...
    Pd org len, x tau...

    ReplyDelete
  6. @NASZ pasni klu wife majuk blehlah try....
    Mne tau bkesan ke....
    Nk bli bunga mahal sgt kn.....
    Klu mms gambar pn bru bape sen.. Hehhehe...

    ReplyDelete
  7. okayhlah tu, xbaik tau merajuk lama2.. :)

    ReplyDelete