Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 28 June 2012

Kenapa DAH nak GILA ke???




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Tajuk entri macam takde kena mengena... =P
Okay this past few weeks... Saya sendiri perasan...
Entri macam sedih-sedih....
Nangislah, Emosilah, Mentallah....
Kenapa, kenapa, kenapa?????
Putus Cinta??? TIDAK!!!!
Kurang Kasih Sayang??? TIDAK!!!!
Jiwa Kacau??? ADALAH BANYAK! (Okay tipu je... Tak banyak pun..)!!!
Hahahhhaha........ =P

Takde apa-apa pun...
Tapi menaip ayat-ayat puitis sebab itu memotivasikan diri saya....
Menaip ayat-ayat patah jiwa bagi menyedarkan diri saya yang sekejap teralpa....
Menaip ayat-ayat indah yang Maha Esa untuk ketenangan diri dan jiwa.....
Menaip ayat-ayat jiwang karat (ada ke?) sebab saya jiwang sikit je...

So jangan pelik ye "Seorang Ayue"......
Kamu tu bukan seorang gila yang emosinya sekejap okay, sekejap tidak....
OH TIDAK!!!!! (Kalau ye, kamu tiada di sini..)
I'm flexible...
I can be a happier person in this world....
I can be a craziest person ever..... =D



P/s : Okay aku dah start merepek....
Hahahhhahah.... =D
SORRY korang....



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

1 comment: