Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 4 June 2012

Dah Daftar Sebagai Pengundi??




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Perasan tak sekarang ni bendera macam-macam warna dan rupa dah mula berkibar-kibaran.....
Jalan pun dah banyak yang mulai diturap kembali.....
ADUN kawasan pun dah mula rajin turun padang....
So apa maknanya???
Maknanya........... Hari mengundi semakin hampir.....
Masing-masing mulalah memancing undi....
Heheheheheh... =D
Itu memang fenomena biasa kan....???

Tapi bukan nak cakap pasal bendera ke, ADUN ke atau parti mana korang nak undi......
Tapi pasal daftar sebagai pengundi...
Korang dah daftar tak???
Kalau mana yang dah cukup umur dan dah layak mengundi tu, sila-silalah ye...
Tunaikan tanggungjawab kita sebagai rakyat...
Jangan sibuk join BERSIH minta undi secara adil....
Tapi hakikatnya korang tak daftar sebagai pengundi pun....
Memang apa pun tak bolehlah kalau macam tu kan....
Heheheheheh.. =P
Jangan pula nak jadi pengundi HANTU ye.... (Ishhhh takutlah hantu-hantu ni...)

Ingat.....
Satu undi dari anda semua, 
PENENTU MASA DEPAN NEGARA.....


VS.

Siapa korang nak undi ni????
Pilih-pilih mana yang berkenan di hati...... =P

P/s : Saya????
UNDI ADALAH RAHSIA
Hahahhahaha....
Apa kena mengena dengan daftar pengundi????

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

5 comments:

  1. @mieraahajis Daftar sebagai pengundi hantu.....
    heehheheh....
    bleh tak???

    ReplyDelete
  2. teeeeettttt.. taktahu taktahuuuu... :D hehehhe

    ReplyDelete
  3. ahahaa .... terbaik la kak ayuuu

    ReplyDelete
  4. @ain vanilla hahahhha.... Ain dh layak daftar x?
    Klu blom layak lg, undilah kak limah atau ucop wilcha je ye...
    hehehheeh

    ReplyDelete