Blogger templates

Click to Follow...

Wednesday, 6 June 2012

Alhamdulillah... I'm Turning 26...




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

6 JUN 2012...
Dah 26 tahun rupanya diri ini......
Hehehhheheh....
Macam tak sangka je.....
Ingat baru 16 tahun....... =P
Puiiiiiiihhhhhhhh.....

Terima kasih kepada semua yang mendoakan kebaikan untuk saya....
Yang doakan cepat kahwin tu..... LAGI SAYA SUKA..... (Amboihhhhh GATAI)
Orang pertama yang wish Encik Sayang....
Pukul 12.01 am dah kejut saya bangun tidur......
Rupa-rupanya dah 5 minit dia ada kat bawah rumah tu nak bawak saya pegi makan...
Tapi tunggu sampai 12.01am sebab nak jadi orang pertama yang wish.....
Tahniah, anda merupakan orang yang pertama...
Bangga lettew!!!! =P
So berpisat-pisat bangun bersiap....

Terima kasih sayang....
Walaupun tak seROMANTIK 2 tahun lepas....
Secebis ingatan pun dah cukup... =D
Love you So Damn Much!!!!

Walau macam mana pun....
ALHAMDULILLAH....
Syukur kepada Allah s.w.t masih memberi nikmat kehidupan buat saya......


P/s : I'm 26?????
I just don't believe it....
Hehehheheheh.......
But it's okay....
Age is just a number... =D
What ever it is, I'M STILL YOUNG and SWEET... =P

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

10 comments:

  1. selamat hari jadi ke 36...eh silap 26 hahahaha ... semoga dirahmati .. makin teguh kerukunan rumahtangga .. murah rezeki , dipanjangkan umur serta bahagia selalu..ikhlas dari uncle...

    (ayat panjang sebab takde hadiah hahaha)

    ReplyDelete
  2. hehe..hepi besday ye~~

    seronoklah ada orang tersayang tunggu kat bawah kul 12.00 malam..huhu~~

    moga cepat2 kawin..hehe :p

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Jadi yang ke-26 tahun. Semoga dipanjangkan umur dan murah rezeki ^__^

    ReplyDelete
  4. happy birthday my dear..may Allah blessed u n ur loved ones...muahs

    ReplyDelete
  5. happy birthday , girl !
    may Allah bless you .
    semoga segala impian akan tercapai :)

    ReplyDelete
  6. Trima kasih atas doa kalian....

    SAYANG korang okay...!!!!

    Aminnnn.... Mudah-mudahan berkat doa korang ye...

    ReplyDelete