Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 7 May 2012

Sibuknya..... Tak Sukalah!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Waaaaaaaaa.................. :((
AJ nak menangis dah rasa diri ini....
Sibuk gila hari ni....
Nak toleh kiri kanan pun macam dah tak sempat.....
Itulah yang selalunya jadi bila skip keje even sehari pun....
Kan Jumaat hari tu AJ bercuti...
Masuk keje hari ni, mulalah berduyun-duyun keje kena settlekan....
Dah naik terbuntang bijik mata sederhana AJ ni tau...... =(
Ini pun curi tulang main-main kat keyboard ni..... =D
Kalau tak.....
PENGSAN woooooooo....
Tapi, Alhamdulillah dah hampir siap semuanya.....
Hopefully dapat habiskan sebelum balik......
Kalau tak, kenalah AJ STAYBACK.....


SIBUKNYA Hari Ni......
TAK SUKALAH!!!!!!!!!!!


P/s : Korang macam mana hari ni???

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

12 comments:

  1. relax2..bertenang
    jemput sini
    http://chegurelaks.blogspot.com/2012/05/jangan-ingat-tak-de-expired-date.html

    ReplyDelete
  2. Ayu..akak tak baper nak sibuk..hehe

    ReplyDelete
  3. tu baru cuti sehari..kalau sminggu..lagi menggununglah kerja ayue.. :)

    ReplyDelete
  4. kat sini sampai menguap-nguap tahan mengantuk. punyalah takde keje. hehe

    ReplyDelete
  5. @Cik Nur klu semggu mau kene tdo kt ofis...
    hehhehehh.... =D

    ReplyDelete
  6. @Camy Alya Wahhhhhhhh... meh cni tlg wat keje meh..... =P

    ReplyDelete
  7. @keli menari dh cm kilang smpah dh... ehhehehhe..

    ReplyDelete
  8. kira hebat lah keje banyak 2

    ReplyDelete
  9. @man hebatlah sgt.....
    hehhehhe..kire mls la.... =D
    sape suh x buat keje...... kn dh byk... =P

    ReplyDelete