Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 7 May 2012

Selamat Pengantin Baru CikNi dan Nazir




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Hujung minggu lepas memang AJ busy sangat...
Sampai blog ni pun tak sempat nak jenguk..... =D
Busy dengan majlis perkahwinan kakak kawan baik AJ, Jay...
Dari hari Jumaat, bertungkus lumus masing-masing siapkan segala persiapan majlis..
Termasuklah AJ... Tolong sikit-sikit mana yang patut =D
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.......
Terima kasih kepada keluarga Jay.....
AJ sikit pun tak terasa seperti orang asing kat majlis tu.... =D

Apapun Tahniah CikNi dan Nazir...
Semoga ikatan perkahwinan kalian kekal sehingga ke akhir hayat....
Cepat-cepat dapat Baby okay... =P

 Gambar sekitar Majlis Pernikahan....

 




 


Gambar Sekitar Majlis Persandingan


  
 

 
 
  


P/s : AJ memang Suka Over Expose...
Hehheheheh... =P

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

8 comments:

  1. kak ayuuuuu . ^^ jom join GA ni

    http://aenvanilla.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

    mana tahu kalau ada rezeki akk . hadiah dia awesome sangat . ^^

    ReplyDelete
  2. asyik org jer... cik ayue jean ble lak...

    ReplyDelete
  3. kn2..cik ayue yang chumel bile lagi bahaha..
    jgn lupe jemput yer muehehe

    ReplyDelete
  4. wah,,baju ayue dah nak sama dengan warna baju pengantin... insyaALLAH tak lama lah ni...! lepas ni turn ayue.. :)

    ReplyDelete
  5. @ain vanilla Ok insyaallah...
    Nnt akk join... =D

    ReplyDelete
  6. @adam narzuan heheheheh.....
    Alamak soalan CEPUKMAS tu... =P

    ReplyDelete
  7. @♥ Cik EylaDiLLa ♥ Adeh lg 1....
    Susah nk jjwb nih...
    hehhehheh... =D

    ReplyDelete
  8. @Cik Nur Wajib sedondon... hehehheeh...
    Tq cik nur..
    InsyaAllah.... =D

    ReplyDelete