Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 15 May 2012

Recovery In Progress




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Hari ni macam suam-suam kuku je....
Tambahan pulak tengah selsema.....
Lagilah suam.....
Hehehheheheeh... =D

Korang macam mana hari ni???
Saya tak sempat pun nak jenguk korang....
Sorry ye kawan-kawan......
Ni tengah sibuk nak meng"adjust" blog.....
Seperti yang korang sedia maklum, kan saya terdelete semua gambar dalam blog ni secara tak sengaja.....
So sekarang "time to recovery" balik lah...
Banyak jugak nak kena buat...
Tapi takpe.....
Usaha Tangga Kejayaan...
Hahahhahhaha... =D

OkBye!!!


P/s : Tengah Gigih ni...
Pheeeeewwwww..... =P

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

2 comments:

  1. @Cik Nur Blom... Kene buat manual, psl pic tu xmo recover plak.... Tu la gatal tgn lg....
    Heheheheheh... =D

    ReplyDelete