Blogger templates

Click to Follow...

Monday, 21 May 2012

Isnin Oh Isnin....




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Selamat Berhari Isnin semua....
Hari MALAS sedunia.....
Hehhehehhehe... =P

Pagi ni, celik mata dah rasa tak nak bangun je pegi keje....
Badan ni macam dah melekat dekat tilam, kepala dah melekat dekat bantal.....
Hampir 15 minit terkebil-kebil, barulah betul-betul sampai kat Planet Bumi...
Kalau tak...... Still ada kat Planet yang jauh lagi pada Pluto... (Ehhh?? Ada ke?)
Sah-sah lah Monday Blues....
Bangun, mandi, capai jeans, t-shirt pink, kasut crocs, jalan pegi keje..
Kalau lagi lama tunggu, alamatnya memang tak pegi keje la jawabnya........
Sampai ofis, tak pandang kiri kanan dah.....
On PC, bukak folder keje, buat keje satu dua mende, lepas tu dah sampai planet lain balik....
Otak ni dah mula "Malas Berfungsi"......
Makanya, bukak tab baru type www.blogger.com, type email, password...
Dan keluarlah entri entah apa-apa ni...... =D


P/s : Ya Ampun Ayue.....
Cergas... Cergas......
Bilalah nak bercuti panjang ni????

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

4 comments:

  1. hehehe. biasalah tu. monday blues.

    ReplyDelete
  2. hahahahaha..nur sipa boleh tertido balik ni..!

    apa lagi..rempit la..hihihi

    ReplyDelete
  3. tapi hari ni dah selasa.. how??

    ReplyDelete
  4. @Al Kisah slase punye entri x update lg...

    ReplyDelete