Blogger templates

Click to Follow...

Tuesday, 22 May 2012

Ferrari vs.Teksi




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


VS.




Saya tak pasti korang dah tau atau belum kejadian ni.....
Kebanyakkan orang yang saya tanya, semuanya tak tau....
Kejadian ni berlaku di negara jiran kita, Singapura....
Kemalangan yang berlaku awal pagi Sabtu, 12 Mac 2012 ni betul-betul membuatkan darah saya berderau...
Jom sama-sama tengok video ni....
Jangan risau, takde gambar yang mengerikan dalam video ni....
(Kalau ada, saya pun taknak tengok...)


Kemalangan tersebut mengakibatkan 3 maut dan 2 lagi cedera....
Mangsa yang maut adalah pemandu Ferrari, pemandu Teksi dan seorang penumpang teksi Warganegara Jepun.....
Manakala penumpang kereta Ferrari dan seorang penunggang motosikal dilaporkan cedera....

Ishhhhh beli kereta mahal tak bermakna kena bawa laju-laju dan membabi buta......
Kalau sendiri yang maut takpe...
Ni nyawa orang lain turut sama melayang...
Kalau dah macam ni, siapa yang patut dipersalahkan???


P/s : Kesian orang yang ikut undang-undang..
Tak pasal-pasal nyawa melayang.....

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

5 comments:

  1. de tagk kat youtube minggu lepas..ferari tu, betul2 kaw laju..!

    bedesuupp..!

    ReplyDelete
  2. teruknya . kesian . tengok la . disebabkan bawak laju, yang lain jugak jadi mangsa

    ReplyDelete
  3. @Cik Nur, @ain vanilla itulah.... x psl nyawa org len melayang...

    ReplyDelete
  4. beli kereta mahal2 pon, klw xhati2 ttp xcident juga...

    ReplyDelete
  5. @Sue Echan total loss trus nih......
    moral of the story, bhati2 di jln raya.....

    Ehhh?? tetibe je...

    ReplyDelete