Blogger templates

Click to Follow...

Thursday, 3 May 2012

Esok CUTI!!!!!!! Yahoooo......




ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Dengan bangganya saya nak bagitau bahawasanya ESOK CUTI!!!!
YahoOoOoOo... Yabedabedu.... =D
Haaaa.... Mata memasing mulalah menjeling dan membelek kalendar kan nak tengok cuti apa???
Amboih korang.......
Bab CUTI laju je kan......
Lepas belek kalendar mesti timbul rasa hairan, sebab mana ada Cuti Umum 4 Mei tu.....
Kalau 5 Mei yelah Cuti Umum....




Okaylah, esok AJ je yang cuti lah korang.....
Ambik Annual Leave...
Takde cuti umum apa-apa pun....
Tapi..... Cuti tu pun bukan dapat bersenang-lenang atau bangun tengah-tengah hari buta
macam selalu (opssssssssss)...

Sebabnya..................
AJ kena settlekan sedikit barang-barang hantaran orang.....
Pagi nak keluar beli bunga dan sirih untuk buat sirih junjung.....
Ehhhhh???? Pandai ke AJ buat hantaran???
Kalau nak tau, tunggulah entri lepas-lepas ni....
Sebab kalau nak tunjuk sekarang, tak surprise lah....
Malam esok barulah rasmi boleh tunjuk.....
Lepas pengantin dah publish... =P
Barulah adil kan????

Anyway....
Mana yang bekerja esok....
SELAMAT BERTUGAS......

P/s : Excited nak CUTI.....
Yeayyyyyyy!!!!!!!



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

No comments:

Post a Comment