Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 24 February 2012

AJ dan Langsir...


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Hurmmm finally Hari Jumaat penghulu segala hari telah menjelmakan diri....... =)
AJ Cinta Jumaat.....
Langsir???
AJ dah jadi tukang jahit langsir ke?
Penjual langsir?
Oh tidak.....
Semua tu auta dan dusta belaka kalau AJ katakan ya..... =D

Okaylah straight to the point.......
Korang kenalkan kain Lace dan Chiffon??
Kalau para-para gadis tu, AJ pasti ramai yang kenal kain dari jenis lace dan chiffon....
Apa kena mengena kain-kain tersebut dan langsir???
Hahahhahahaha.....
Inilah yang AJ nak cerita.......
Time tengah makan dengan Mr. JR 2 hari yang lepas, tiba-tiba dia tanya 1 soalan yang hampir menyemburkan air yang diminum... 
"Kenapa U suka pakai baju yang macam langsir ye??"
Ya Rabbi sayangku.... Itu bukan langsir okay....
Itulah baju yang diperbuat daripada kain lace........
Kalau langsir, mampuslah AJ takkan pakai kan???
Korang pun mesti taknak pakai langsir ke hulu ke hilir.......
Betul tak??
=D

AJ merupakan salah seorang penggemar pakaian yang diperbuat daripada material Lace dan Chiffon ni.......
Kalau setiap kali raya, baju yang AJ tempah mesti daripada material ni...
Selain selesa dan sedap dipakai, material ni sejuk dan ringan......
AJ tak pakai langsir ye Mr. JR... Sekarang ada faham???

Baju macam ni yang dikatakan "Langsir"
A.P.T.B

P/s : Langsir pun langsirlah.....
Hahhahahhhhahah....=P



"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

No comments:

Post a Comment