Blogger templates

Click to Follow...

Sunday, 1 January 2012

Selamat Datang Ke Tahun 2012


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Hari ni kita dah berada di tahun 2012.....
Wahhhhh ini bermakna usia kita semua dah meningkat naik 1 tahun lagi.... 
Usia AJ pun dah jadi 18 tahun lah.... Hahhahhahhaha.... Okay jangan nak perasan muda sangatlah.....

Azam AJ untuk tahun baru ni apa ek??? Okay, tak nak lah cakap azam...
Sebab kalau azam mesti nak kena kejar betul-betul kan? Impianlah senang cakap.... 
AJ rasa tahun 2012 ni, AJ nak tukar status kot... Insyaallah kalau diizinkan Allah swt dan jodoh AJ dengan Mr. JR dipanjangkan... 
Yelah, AJ pun bukannya semakin muda... Tahun ni je dah masuk 26 tahun..... 
Jadi elok sangatlah tu kan?? Heheheheh.... 
Kawan-kawan dan sepupu sepapat yang lebih kurang seusia semua dah selamat menjadi tunangan dan isteri orang... 
AJ je yang belum... Hehehhehe... Semakin banyak soalan "cepukmas" yang akan AJ kumpul nanti... 
Bukan takde jodoh.... Tapi seru untuk kami melangkah ke alam seterusnya tu belum sampai.... 
Banyak lagi perkara yang belum dilaksanakan... Insyaallah jika tiada aral melintang, menegak atau membulat, dalam tahun ni adalah.... 
Cuma tak tahulah tengah ke hujung.... Heeheheheh...

Selain itu, AJ nak kumpul aset sendiri... Paling tak pun, sebiji motor jadilah... 
Kapcai secondhand pun dah kira bersyukur dah tu.... 
Kerjaya pun agak stabil... Insyaallah, kalau usaha lebih sikit dari selalunya, impian ni tercapai kot..... 
Doa-doakan AJ ye kawan-kawan... Ohhh, mungkin kena kurangkan nafsu membeli belah yang membuak-buak tu..... (Boleh ke?) Belum gaji dah pegi survey itu ini... Macam manalah nak kumpul aset ni?? Hehehhehehe....

Okay lah rasanya ni je lah yang AJ impikan buat masa ni.... 
Kang bila dah banyak sangat, tak tahu mana nak kejar... Hehehhehhehehe..... 
Korang pulak macam mana? Banyak ke azam dan impiannya?? Jangan tak terkejar sudahlah ye........ Apapun azam dan impian korang, AJ doakan korang semua Selamat Berjaya..... =) 
Insyaallah.... Rezeki Allah tu luas.. Ada rezeki kita, adalah kan???.......


P/s : I Love U


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

No comments:

Post a Comment