Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 20 January 2012

Mahalnya!!!!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Ada yang dah habis keje?? Mesti ada kan? Yelah semangat nak cuti lama katakan...
Okay entri AJ petang ni, takde kena mengena sama sekali dengan cuti tu.....

Tadi waktu makan tengah hari, temanlah member ofis ni beli makanan.. 
Memandangkan memang mak selalu bekalkan nasi dan lauk, jadi turunlah sebagai peneman..... Jeleslah tu bila mak bekalkan AJ makanan.... Hahahahhahaha...

Nak dijadikan cerita, AJ pun jenguk-jenguklah lauk tu sekali walaupun dah ada lauk sendiri... 
Makanya tertariklah hati, termeleleh lah air liur tengok sup tauhu makcik tu..... 
AJ pun tak nak lah tamak sangat, ambillah  seketul tauhu tu supaya nanti tak meracau teringat-ingat kat atas nanti.. Hahhahahah....... 
Bila nak bayar je, terkejut pulak AJ dengan harga yang makcik tu letak.... RM3!!!!!
Makcik ni import tauhu dari luar negara ke apa yang mahal nak mampus..???? 
Cekik darah betullah makcik... 
Mak selalu cakap, bab makan jangan nak berkira sangat... Tapi bila seketul tauhu yang dipotong setengah caj sampai RM3, mau tak kira..... 
Tambah lagi seringgit dah dapat Nasi Goreng Kampung.......... 
Kussssss semangat harga kau makcik......


Lebih kurang camni lah sup tauhu makcik tu.........Menangis AJ dengar harga....
Kucing dengan Beruk pun confirm terkejut tau....... Ini pulak manusia......

P/s : Kepada para peniaga kat luar sana, tak salah kalau harga tu tinggi sikit.. Sebab AJ faham harga barang memang agak mahal... Tapi beragaklah sikit.....

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

No comments:

Post a Comment