Blogger templates

Click to Follow...

Saturday, 31 December 2011

Penutup Tirai 2011


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Sekejap je lagi berakhirlah tahun 2011....
Pejam celik, pejam celik sebentar je lagi kita sudah berada dalam tahun baru 2012.....
Korang sambut kat mana je? AJ takde kemana-mana seperti biasa... 
Lagipun Mr. JR bertugas..... Jadi memang tak dapat kemana-mana pun lah.....

Hari ni aktiviti terakhir bagi 2011 adalah meraikan Majlis Pertunangan Sepupu AJ, Fiza..... 
Tahniah Fiza.. Dah jadi tunangan kepada Mazli..... 
Semoga hubungan korang ni berkekalan sampai jinjang pelamin....Dan sampai ke akhir hayat.....
Kat majlis tu dah semestinya gambar kami je yang penuh...
Bukan orang yang bertunang... Al-maklum sepupu sepapat semua kaki "over expose".. 
Semulajadi tak boleh buat apa-apa... Hehhehehehe....... 
Lepas tu yang bestnya, boleh pulak Makcik nak kenenkan AJ dengan orang lain.... 
Eh makcik, AJ dah ada calon la... Hhahhahha.... 
Dan soalan cepukmas "AJ bila lagi?????" Ohhhhh AJ suka soalan ni... Dah mark as favourite... =) Jawapannya..... SENYUM LEBAR... Sabar ye, waktunya akan tiba....... Insyaallah....

Usai majlis, kitaorang semua melayan cerita Ombak Rindu kat rumah Pak Uda...
Wahhhhh macam tengok dalam panggung okay.....
Sekarang ni pulak dah tak keluar kemana-mana, upload gambar kat Facebook je la dengan layan TV sementara tunggu Mr. JR habis duty.....

Ini diantara gambar-gambar sekitar Majlis Pertunangan Fiza.....




Kepada korang semua, SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012!!!
Let's countdown.....

P/s : Gambar TANGKAP MUAT..... 

"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

No comments:

Post a Comment