Blogger templates

Click to Follow...

Friday, 30 December 2011

PengaruhTV : Tentang Dhia



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Selamat menyambut Jumaat terakhir di tahun 2011...
AJ bukanlah dalam kategori "Ratu Drama Melayu Berepisod"..... Maksudnya, AJ bukanlah seorang yang suka tengok drama-drama yang bersambung-sambung ni... 
Yelah, selalu balik kerja, kalau tak pergi dating, mesti duduk dalam bilik mengadap laptop dan anak-anak kesayangan... 
Eh ada anak ke??? Anak Kucinglah... Hehheheheheheh..... 
Tapi, Drama Tentang Dhia ni berjaya buat AJ terpaku depan TV semata-mata nak tahu apa yang terjadi... Kira hebat jugaklah penangan cerita ni, sampaikan kalau ter'miss' satu episod sanggup repeat tengok kat office dan kalau dah tengok pun, tak kisah untuk tengok lagi bila officemate pasang..... Wahhhhhhhhhhh....... Fanatik pulak kan....

Terpegun AJ dengan ending cerita tu..... Perginya sepasang suami dan isteri pada waktu yang sama, membawa bersama kemarau yang tiada kesudahan.... 
Bercucuran airmata sedih.... Lantaran itu, fikiran mula menerawang jauh... 
Masih ada lagikah cinta yang sebegitu indah dan agung pada masa sekarang?? Masih adakah suami yang romantis dan penyayang?? 
Masih adakah seorang isteri yang begitu setia dan taat terhadap seorang suami.... 
Yang sanggup menahan, memendam rasa dalam kemarau yang berpanjangan.... 
Tipulah kalau AJ kata takde kan?? Ada tapi jarang sangat dah kita jumpa....

Mungkin hanya 1 dalam 1000....... =)

Semua orang mesti berharap akan dapat cinta sampai mati macam tu kan?
 AJ pun berharap semoga cinta AJ saat ini, ditakdirkan seperti cinta yang Allah Swt kurniakan kepada Dhia dan Zikir......


Tentang Dhia Memang Best!!!!!
Sayang, please be like Zikir......=)
I LOVE YOU

P/s : Kau bukan cinta pertamaku, tapi kau akan menjadi Cinta Terakhirku yang akanku bawa sampai ke hujung nyawa bersama Cinta Ilahi......


"Celoteh Dari Mulut Comel, Turun Ke Papan Kekunci"

No comments:

Post a Comment